fbpx
Події
У Новій Пошті роз’яснили деталі, щодо інциденту з нeцeнзурними ПІП клієнта

У  “Новій пошті” пояснили, що некоректні дані були автоматично внесені в систему, після того, як користувач сам вніс їх при розміщенні оголошення на OLX.

Офіційна позиція Нової Пошти, щодо інциденту з нeцeнзурними ПІП клієнта:

“Було проведено детальне розслідування випадку. Наразі вдалося з’ясувати наступне: вказані дані про ім’я та по батькові Владислава з’явилися в нашій системі після того, як він або той, хто керує його акаунтом, розмістив оголошення на сайті OLX про продаж монітору від 04.04.2018 року з використанням послуги «OLX доставка». Вказані некоректні дані ми отримали від партнерів послуги «OLX доставка» і вони були автоматично внесені в систему.

Нам дуже шкода, що наш співробітник не уточнив інформацію у відправника. Ми принесли свої найщиріші вибачення та зробимо все можливе, щоб унеможливити подібні ситуації у майбутньому. Вже порекомендували вказувати коректні дані в системі OLX і внесли корективи в свою базу.”- зазначили у Новій Пошті.

Нагадаємо, українська компанія “Нова пошта” потрапила до скaндалу. Працівники на посилці написали нeцeнзурне слово замість по батькові отримувача.

Про це повідомив мешканець Кривого Рогу Влад Коган у Facebook. Показав фото коробки, на якій до його імені дописали слово “Xy///очество”.

Related Post

facebook