fbpx

За день з росії пішло 17 компаній та близько 30 брендів

Детальніше озвучує Економічна правда:

1. Авіакомпанія Turkish Airlines припиняє возити росіян до інших країн, окрім Туреччини.

2. Мережі готелей Marriott та піцерій Domino’s Pizza припиняють інвестиції в країну.

3. Харчовий гігант Nestle зробив ще один крок та припиняє поставки в росію двох брендів – кави Nespresso та мінеральної води S. Pellegrino.

4 Другий учасник Волл-стріт – банк JPMorgan – згортає діяльність та припиняє всі свої зобов’язання в РФ.

5. Через три дні після першої заяви, British American Tobacco (бренди glo, neo, KENT, Rothmans, Vogue, Lucky Strike, Pall Mall, Ява) зайняла більш жорстку позицію та повідомила про початок виходу з російського ринку.

6. Повний вихід з країни та припинення постачання продукції повідомив виробник харчових добавок Herbalife – компанія має близько 44 тис активних дистриб’юторів продукції на ринку.
Загалом ці рішення коштуватимуть російській економіці ще близько 47 тисяч робочих місць.

7. Дві авіакомпанії – Pegasus Airlines та Air Astana призупинили рейси з та у росію. Причиною є побоювання арештів літаків лізингодавцями.

8. З росії пішов і Priority Pass, тож навіть для перельотів в середині країни подорожуючим буде закритий вхід у бізнес-зони.

9. Припинили надавати послуги та продавати свої продукти одразу кілька IT-компаній. Серед них розробники антивірусів Norton, Avast та Bitdefender, розробник мобільних ігор та хіта Pokémon Go, сервіс командної роботи Miro, два сервіси кібербезпеки Fudo Security та DigiCert, український провайдер хмарного програмного забезпечення GitLab, а система інтернет-зв’язку LINX відключила від своєї мережі російських мобільних операторів Мегафон та Ростелеком.

10. Також продажі, поставки продукції та надання послуг припинила Motorola Solutions.

11. Продовжуються і санкції від Google. На цей раз відзначився YouTube – відключив всі пропагандистські канали кремля та зупинив всі можливості монетизації на платформі для російських користувачів.

Фото ілюстративне.

You cannot copy content of this page