Дуже часто трапляється така ситуація, коли покупець бачить на ціннику одну ціну на товар, а от під час розрахунку на касі дізнається, що ціна на товар є більшою. Знайома ситуація? Пам’ятайте, що у такому випадку ваші права, як споживача, порушені.
Що робити, якщо ви потрапили у таку неприємну ситуацію?
Ви маєте повне право вимагати продажу товару за ціною, яка зазначена на ціннику і закон тут повністю на вашому боці.
Якщо на касі магазину вам повідомляють, що ціну змінили нещодавно і працівники не встигли вчасно поміняти цінники, то ви, як споживач, повинні знати, що це виключно проблема співробітників магазину. Неактуальність цінників не є проблемою покупців.
При цьому товар вам мають безперешкодно продати згідно з ціною, яка зазначена на ціннику, незалежно від того, яка ціна цього товару є у комп’ютері (базі) магазину чи супермаркету.
Якщо ж ваші законні вимоги відхиляють і товар не хочуть продавати за ціною, зазначеною на ціннику, тоді потрібно звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернути вам різницю між ціною на ціннику та ціною, зазначеною у чеку.
Якщо адміністрація не погоджується:
– зафіксуйте факт порушення на фото чи відео, обов’язково збережіть чек та фото цінника;
– напишіть заяву у Книгу відгуків та пропозицій, котра повинна бути у вільному доступі в куточку покупця. Якщо керівництво магазину не відреагує на запис, тоді:
– подайте відповідну скаргу з назвою і адресою магазину (ці дані є на фіскальному чеку) щодо надання його працівниками недостовірної інформації про ціну товару та відмову в реалізації ваших прав, як споживача. Додайте також докази (фото цінника та чек).
Заяву потрібно подати на адресу Головного управління Держпродспоживслужби у вашій області.