Це найкращий рекламний ролик “Супербоула” – фінальної гри за звання чемпіона Національної футбольної ліги США.
З десятків дорогих роликів, які були опубліковані в мережі напередодні гри, кращим, на думку редакції видання Adweek, стало відео будівельної компанії 84 Lumber під назвою Journey – “Подорож”.
У ньому розповідається історія про матір і дочку, які долають довгий шлях, сподіваючись перетнути кордон Мексики і США.
Попри те, що ролик був опублікований тільки вчора, він вже встиг зібрати майже 3 мільйони переглядів і десятки тисяч лайків в соцмережах.
У якийсь момент через величезну популярність відео зайти на сайт компанії 84 Lumber було неможливо – не витримавши навантаження, сторінка не працювала протягом кількох годин.
Читайте також: Трамп хоче заборонити українкам народжувати американців
Популярні дописи
- Чого вам ніколи не пробачать заздрісники?
- «Яка жінка потрібна нам, чоловікам?» – запитав його. «Та, що годна принести найцінніші з усіх дарів. І таку жінку чоловік дістає за терпіння і мужність
- “У Бога всі живі”, – Іванка Крип’якевич-Димид про сина-Героя та містику і чудеса, які діються на фронті
- Нелюбов – це коли не можна заважати. Розмовляти, сміятися або лізти з обіймами. Не можна розповідати про свої переживання – це дурниці, а не переживання
- Червоний Хрест цинічно заявив, що не гарантував безпеки українських військових, які виходили з «Азовсталі»