Дозвілля

Жінки-бренди (за книгою Олени Рог). Фото, відео

Олена Рог – журналістка, письменниця, автор восьми книг, написаних в різних жанрах – есе, оповідання, повісті, пізнавальна енциклопедія, ведуча майстер- класу «Люди-бренди», експерт високого рівня з трансформації позитивного мислення.

Презентуючи книгу «Люди-бренди», письменниця розповідала про знаменитих людей, чиїми прізвищами названі повсякденні для нашого використання чи вживання речі.

Бентлі: людина-автомобіль
Боїнг: людина-літак
Боткін: людина-хвороба
Галіфе: людина-брюки
Гарвард: людина-університет
Гіппократ: людина-клятва
Гуччі: люди-аксесуари
Дісней: людина-парк
Жиллетт: людина-бритва
Калашников: людина-автомат
Картьє: людина-прикраса
Келлі і Біркін: жінки-сумки
Кох: людина-паличка
Крісті та Сотбі: люди-аукціони
Макдональди: люди-ресторани
Макс Фактор: людина-макіяж
Менделєєв: людина-таблиця
Морзе: людина-азбука
Нобель: людина-премія
Паркер: людина-ручка
Роллс-Ройс: люди-автомобілі
Сваровські: людина-камінь
Стаханов: людина-рекорд
Форбс: людина-журнал
Хілтон: людина-готель
Чапаєв: людина-анекдот
Шанель: жінка-аромат
Шарко: людина-душ
Есте Лаудер: жінка-крем
Ейфель: людина-вежа

maxresdefault

Ікона стилю, що перевернула світ моди, авторка маленького чорного плаття і легендарного аромату «Chanel № 5», чудова Коко завжди відрізнялася дотепністю. Саме ці якості допомогли їй стати тим, ким вона стала: «На світі повно всяких герцогинь, але тільки одна Коко Шанель», – говорила законодавиця моди.

Нікому не зашкодять поради від жінки з бездоганним смаком.

Остерігайтеся оригінальності – в жіночій моді оригінальність може призвести до маскараду.

Турботу про красу треба починати з серця і душі, інакше ніяка косметика не допоможе.

Мереживо – найпрекрасніша імітація фантазії природи. А перли завжди правий.
У 20 років жінка має обличчя, яке дала їй природа, в 30 – яке вона зробила собі сама, в 40 – то, яке вона заслуговує.

Руки – візитна картка дівчини, шия – її паспорт, груди – закордонний паспорт.

Вік для жінки не найголовніше: можна бути чудовою в 20 років, чарівною в 40 і залишатися чарівною до кінця днів своїх.

Духи – це невидимий, але неперевершений модний аксесуар.

Якщо вас вразила красою якась жінка, але ви не можете згадати, як вона була одягнена, – значить, вона була одягнена ідеально.

Кращий модний аксесуар жінки – красивий чоловік.

Жінка, яка не користується косметикою, занадто високої думки про себе.

Чим гірше у дівчини справи, тим краще вона повинна виглядати.

Прийнято вважати, що розкіш – протилежність злиднів. Ні, розкіш – протилежність вульгарності.

Чоловікам подобаються жінки, які одягнені добре, але не дуже кидаються в очі.

Люди з хорошим смаком носять біжутерію. Всім іншим доводиться носити золото.

Не прагніть молодитися, в 50 років вже ніхто не молодий. Але я знаю багатьох 50-річних, які виглядають більш привабливо, ніж недоглянуті молоді жінки.

Головне в жінці не одяг, а милі манери, розсудливість і строгий режим дня.

Свобода – це завжди стильно.

Стримувати себе, коли прикро, і не влаштовувати сцен, коли боляче – ось що таке ідеальна жінка.

Ніхто не молодий після сорока років, але ми можемо бути чарівними в будь-якому віці.

Все в наших руках, тому їх не можна опускати.

Старість не захищає від любові, але любов захищає від старості.

Якщо ти народжена без крил, не заважай їм рости.

bluebear28_0951515911-pic4_zoom-1000x1000-21777

Засновниця гігантської корпорації, талановита бізнес-леді і просто яскрава жінка Есте Лаудер народилася в передмісті Нью-Йорка на початку неспокійного двадцятого століття. З ранніх років Есте відрізнялася норовистим характером, що не дивно, адже в її жилах текла єврейська, угорська, німецька і навіть українська кров. Такі жінки, як вона, народжуються раз на століття. Такі жінки з легкістю ламають загальноприйняті канони і диктують свої, радикально нові, сміливі правила.

До заміжжя Есте носила прізвище Ментцер. Її батько був вихідцем з України, його будинок під Чернівцями зберігся досі, Есте навіть відвідувала це місце, будучи вже в похилому віці. Мати Есте, Роза Шотца, була на десять років старша за чоловіка, тому ретельно стежила за собою і маленька Есте мріяла бути схожою на матір. Їхня сім’я жила бідно, Есте була молодшою з сімох дітей.

Коли дівчинці було шість років, до них переїжджає її дядько, дерматолог Джон Скотц. Креми дядька Естер випробувала на собі і, здивувавшись їхньому ефекту, загорілася створювати креми самостійно. Пізніше Есте складе формули своїх перших чотирьох кремів і усвідомить своє призначення. До речі, незважаючи на те, що креми вони готували на звичайній домашній плиті, кілька салонів краси зацікавилися цією продукцією, ставши першими покупцями майбутньої парфюмерно-косметичної імперії Есте Лаудер.

Заміж дівчина вийшла так і не закінчивши школу. Її чоловік, Джозеф Лаутер, був бухгалтером за професією. Він підтримав ініціативу дружини, і в 1933 році подружжя дало в телефонний довідник своє перше оголошення про продаж косметичних засобів “Lauter Chemists”.

Есте дуже цінувала домашній затишок, тому прагнула привнести його і в роботу своєї компанії, тому незабаром офіси її співробітників стали нагадувати домашні кабінети.

Компанія Еге Лаудер все більше розросталася. Щоб підігріти інтерес покупців до своєї продукції, Есте безкоштовно роздавала невеликі пробники кремів. Зараз, з легкої руки Есте, поширення безкоштовних зразків стало звичайною справою практично для всіх парфюмерно-косметичних компаній.

1269874141_velikaya_imperiya_yeste_lauder
Але незважаючи на чудові маркетингові ходи, головним козирем цієї рішучої жінки завжди залишалося високу якість вироблених нею кремів. Щоб переконати господаря престижного універмагу Saks взятися за поширення її продукції, Естер … взялася поліпшити колір обличчя його дочки. На власні очі побачивши ефективність пропонованих Есте кремів, господар погодився.

Есте обрала для своєї компанії концепцію «Швидко і ефективно», вважаючи, що жінці зовсім не обов’язково витрачати багато часу для догляду за собою. Це гасло зустрів гарячу підтримку з боку покупців, опинившись надзвичайно ефективним.

Ще одним новаторським ходом Есте була ідея вдягнути помади в зручні металеві контейнери. Це нововведення припало до смаку вимогливим світським дамам.

У 50х роках компанія Есте Лаудер займала третє місце на американському ринку, поступаючись тільки таким брендам як Elizabeth Arden і Helena Rubinstein. Есте робила все можливе для того, щоб її бренд асоціювався у покупців з розкішшю, елегантністю та вишуканістю. Так невелика сімейна компанія стала перетворюватися на справжню імперію. Велику імперію Есте Лаудер.
Їй вдалося просунути свої товари навіть на ринок Радянського Союзу: в вісімдесятих роках її продукція з’явилася на ринках Ленінграда, Києва і Москви.

Такий успіх свого бізнесу Есте пояснювала власної непохитною вірою в вироблений товар.

Джерело.

Related Post