fbpx

Реклама не буде такою гучною

Рекламістам доведеться дещо змінити. У Верховній Раді з’явився законопроект №5287, що пропонує заборонити підвищувати гучність звуку реклами під час її трансляції по ТБ і радіо, розповідає ukr-online.

Таку, на перший погляд, аж надто креативну ідею, автори документа (народні депутати від БПП Борислав Розенблат, Роман Мацола, Руслан Соловар) пояснюють просто.

За їхніми даними, опублікованими в пояснювальній записці до законопроекту, рекламні паузи на вітчизняних телеканалах не тільки явно розтягнуті за часом, але і надмірно гучні – звук автоматично підвищується, як тільки починається трансляція роликів.

Нардепи, очевидно попередньо проконсультувавшись з лікарями, з’ясували, що різкі перепади звуку негативно впливають на здоров’я телеглядачів і радіослухачів. Останнім загрожує цілий букет хвороб, починаючи від прогресуючої втрати слуху і невротичного стану і закінчуючи судинним дисбалансом і гіпертонією.

Адже якщо середньостатистичний українець слухає передачі в комфортному для себе звуковому режимі в 40дБ, то під час рекламних пауз цей показник підвищується на 20-30 Дб.

Але ж якщо вірити статистиці, в Україні від порушень слуху і так страждає кожна дев’ята житель.

Читайте також:ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ З ПРИВАТБАНКОМ? БАНК ЗАПУСТИВ ПОКУПКУ УЖИВАНИХ ІНОМАРОК

Якщо законопроект приймуть, ТРК змусять стежити за тим, щоб звук реклами відповідав звуку передачі, яка транслюється в даний момент. Для цього каналам доведеться встановити і використовувати автоматичні регулятори гучності ефіру.

Джерело.

You cannot copy content of this page