fbpx

На ремонт усіх доріг України потрібно щонайменше 10 років безперервних робіт

Українські дороги вже давно стали об’єктом глузувань та нарікань чи не кожного активного водія.

Проблема в тому, що зі 100 підприємств, які займалися ремонтом автошляхів, лишилося тільки 10. Їм на освоєння виділили аж 19 мільярдів гривень. А контролюватиме процес колишній міністр транспорту Польщі Славомир Новак.

Вдома подав у відставку 2013 року після скандалу. У нього помітили на руці незадекларований годинник вартістю декілька тисяч доларів.

Призначення нового очільника, нехай і Європейського рівня, замало для реформи. Вбиті українські автошляхи потребують нових технологій. Дешевше будувати автошляхи з нуля, ніж ремонтувати. Прем’єр Володимир Гройсман вже за два роки обіцяє закатати в асфальт найдірявіші напрямки.

Та експерти не вірять у його слова. На повномасштабний ремонт автошляхів у 2017 році прем’єр-міністр пообіцяв виділити 30 мільярдів гривень. От тільки контроль за ремонтом покладено на то й таки Укравтодор. А хто асфальт замовляє, той гроші і закопує.

Читайте також: У чергах на кордоні з Польщею – майже 700 авто

Джерело.

You cannot copy content of this page