Політика
Ми припустилися справді серйозної помилки: “Українська правда” зробила заяву щодо новини про листи Порошенка до ФCБ

Видання “Українська правда”, яке одне з перших поширило інформацію грузинського каналу “Руставі-2” про нібито “листи Петра Порошенка директору ФCБ Pосії”, опублікувало свою позицію щодо цієї ситуації, передає 24 канал.

Відповідну інформацію оприлюднила головний редактор “Української правди” Севгіль Мусаєва. Вона визнала, що “новина була написана неакуратно та не відповідала стандартам нашого видання”.

“Ви могли помітити метаморфози із нашою новиною про листи Порошенка до ФCБ, що була опублікована вночі 13 січня. Вранці ми змінили її текст майже докорінно. На момент появи новини у нас не було жодного підтвердження, що оприлюднені грузинським телеканалом фотоскани є достовірними документами.

У першій версії новини ми подали інформацію про листи Порошенка як факт. Ми припустилися справді серйозної помилки і просимо вибачення перед читачами. На час проведення власного розслідування автор новини відсторонений від роботи”, – йдеться в повідомленні.

Читайте також: Президент України Петро Порошенко, підписав важливий закон для бізнесу

Попри це, у редакції розпочали власне розслідування за трьома напрямками: ретельний аналіз подій 2007 року, коли у Петра Порошенка дійсно виникли проблеми при перетині poсійського кордону; аналіз оприлюдненого документа: графічна експертиза, стиль та звернення, що в ньому міститься; як цей документ потрапив до грузинських медіа, хто за цим стоїть?

“У цій історії лишаються суперечності і ми прагнемо зняти їх, щоби не лишалося сумнівів у тому, що ж відбулося. Якщо оприлюднені листи дійсно є фeйком, нам важливо точно знати, хто є автором цієї провокації та чому в ній були використані грузинські медіа. Якщо документ є оригінальним, то у президента, виправдовуючись, говорять неправду”, – заявила Севгіль Мусаєва.

Нагадаємо, телеканал “Руставі-2” оприлюднив, фото з копіями звернень президента Петра Порошенка до ФCБ, де він нібито обіцяє “не діяти проти інтересів Pосії”.

При цьому в Адміністрації Президента кажуть, що оприлюднені документи є “низькопробною підробкою та фeйком, виготовленим і закинутим телекомпанії “Руставі-2″ спецслужбою Pосії”.

Реклама

Related Post

facebook