Здоров'я
10 тисяч гривень в місяць на їжу: ціна веганства в Україні

Ковбаса без м’яса, але за ціною навіть дорожчою – такі продукти можна придбати в київських магазинах для веганів, де купують собі їжу прихильники рослинного раціону. Вегетаріанці роблять котлети з льону, моркви та спецій, а також вживають величезну кількість зелені – броколі, авокадо, листя салату, фенхель, кріп, петрушка, шпинат тощо, йдеться в сюжеті ТСН.

Потреба в білках, жирах і вуглеводах, котру вважають нормою вегани, часто не збігається з аксіомами класичної дієтології. Вегетаріанський раціон містить забагато вуглеводів, але вдвічі менше від норми жирів і страждає на ледве не повну відсутність білків.

Дієтолог Яна Кравченко пояснює, що в меню м’ясоїдів добова “тарілка” складається з яйця, стакану кефіру, 150 грам творогу, 150 грам цельнозернової каші, 150-200 грам м’яса або риби, 300 грам салату, фруктів і 40 грам хліба. У веганських продуктах традиційні норми вимірювалися б кілограмами. “Їм треба до семи кілограмів з’їдати овочів і фруктів в день”, – каже дієтолог.

Самих прихильників вегетаріанства висновки традиційних експертів мало хвилюють. Натомість хвилювати може вартість раціону – в супермаркеті “здорових продуктів” чіпси з яблук, бананів та горіхів продаються по 30 гривень, соуси, пасти та паштети коштують від 60, а ковбаса з борошна та спецій обійдеться не менш, як у 170 грн за кіло.

Читайте також: Дослідники назвали найкращий фрукт для сніданку

Для родини Онищенків рахунок на касі за яблучні чіпси, пасту з водоростів і шоколадку – 360 гривень. Загалом, щоб прогодуватися, Онищенки витрачають близько 10 тисяч гривень на місяць. “У нас виходить дорожче, ніж середньостатичний. Але якісне харчування ніколи не буде дешевшим. Але ми сюди не плюсуємо видатки на медицину”, – кажуть вегетаріанці.

Як повідомлялося, для багатьох при виборі вегетаріанського шляху вирішальним стає перегляд агітаційного відео. Його журналісти віддали на аналіз фахівцю із маніпулятивних технологій Юрію Ірхіну, аби визначити, чи не використали автори ролика прийомів зомбування глядача. Експерт звернув увагу на нав’язливе повторення одної і тої самої думки, оформленої різними словами.

“Це класичний взірець НЛП”, – вважає він. Ірхін переконаний, що тези із фільму здатні глибоко проникнути у підсвідомість глядачі і застрягнути там надовго. І це підтверджують інтерв’ю з різними веганами – незнайомі між собою люди цитують одне і те саме відео та говорять практично однаковими словами.

Реклама

Related Post