Без рубрики

Розмова клієнта з представником “ПриватБанку” підірвала мережу

В соцмережі набула розголосу розмова клієнтки з представниками ПриватБанку. Олена Базилівська стверджує, що представники українського банку намагались переконати її в тому, що для надання послуги необхідне розуміння.. іноземної мови (в даному випадку російської).

«Як наче головою об стінку стукаєшся», — написала у своєму Facebook Олена Базилівська.

Розмова з представниками ПриватБанку:

— У мене оплата в Інтернеті не проходить. Замість звичної смски, телефонує автомат і диктує пароль. Іноземною мовою. Я не розумію.

— Як іноземною? Якою?

— Російською.

— Російська – це не іноземна (серйозно?!)

— Для мене іноземна… Я розумію українською або англійською. У вас є вибір. Надішліть мені пароль смскою або іншою мовою.

— Але вам треба лише запам’ятати три цифри.

— Але я ж можу не розуміти іноземну мову? Якщо вам диктуватимуть цифри китайською, ви ж не зрозумієте?

— Але ж до вас не говорять китайською.

— Так, але ми в Україні, і я не зобов’язана розуміти російську.

— Але якщо ви хочете отримати послугу, ви повинні зрозуміти.

– Серйозно? Тепер виявляється я зобов’язана знати російську мову, щоб отримати послугу? На території України для сфери обслуговування виявляється недостатньо знати державну мову?! ПриватБанк, прошу пояснень та відповіді як вирішити ситуацію, тому що в усіх налаштування у мене у вашій системі стоїть українська мова, сторінка з якої йшла оплата – англійською, звідки тут вилізла російська мова?!

Читайте також: Нові правила НБУ: банкіри попередили про масове блокування операцій

Коментар до запису Олени від представників банку не відрізнявся змістовністю:

pbo

Джерело.

Загрузка...

Related Post