fbpx
Дозвілля
Дивовижні знімки: фотограф з Нової Зеландії показав, як музичні інструменти виглядають зсередини

Зацікавившись внутрішнім пристроєм музичних інструментів, фотограф і віолончеліст з Нової Зеландії, Чарльз Брукс, створив знімків під назвою «Архітектура музики», які з іншого кута показують внутрішній пристрій фортепіано, віолончелі, флейти та інших музичних інструментів.

Проект Брука поєднує у собі фотографію та музику.

Рояль Фаціолі

Саксофон Selmer Balanced Action 1940-х років

Стейнвей Модель D

Провівши роки за музикою, Бруксу було цікаво, що відбувається всередині його музичних інструментів. «Іноді, коли інструмент ремонтували, можна було зазирнути всередину, що завжди було для мене чимось, що нереально зачаровує», — каже фотограф.

Кожна фотографія з цієї серії створює у глядачів ілюзію ніби вони розглядають хитромудрі будівлі та тунелі, що тягнуться далеко вперед, а не музичні інструменти крупним планом.

Стейнвей Модель D

Флейта із 14-каратного золота

Віолончель Локкі Хілл близько 1780

«Мене завжди цікавила психологія того, як наш мозок інтерпретує масштаб двовимірного зображення, – продовжує Брукс. «Я був зачарований тілт-шифт-ефектом, завдяки якому великі об’єкти здаються маленькими за рахунок розмиття частини зображення, і я хотів дізнатися, чи зможу зробити маленькі об’єкти великими, зберігаючи різкість».

Усі фотографії було знято за допомогою об’єктива Macro Probe та камери Lumix S1R. “Усі знімки ретельно створювалися з використанням спеціального 24-мм об’єктиву від Laowa”, – говорить Брукс. Фотографу навіть довелося модифікувати об’єктив, щоб зменшити його розміри.

Саксофон Янагісава 1980-х

Рояль ФаціоліРояль Фаціолі

Стейнвей Модель D

«Зазвичай подібні знімки крупним планом виходять здебільшого розмитими із дуже малою глибиною різкості. Я використовував техніку суміщення фокусу, щоб зберегти різкість по всій глибині кадру — від переднього плану до заднього».

Щоб отримати одне зображення, фотограф знімав близько 100 кадрів, повільно змінюючи фокусну відстань кожного з них. Потім за допомогою спеціального програмного забезпечення Брукс об’єднав найрізкіші частини кожного зображення у фінальну фотографію.

Саксофон Selmer Balanced Action 2021 р.

Діджеріду Тревора Гіллеспі/Пекхема з племені Віраджурі у Новому Південному Уельсі, Австралія

 

Рояль Фаціолі

“В результаті виходить схожий на печеру простір, який запрошує вас прогулятися вглиб, якби інструмент був справжнім концертним залом”, – говорить Брукс.