fbpx

Дослідники склали психологічний портрет 4-х типів користувачів Facebook

Учені американського університету Брігама Янга поділили користувачів соцмережі Facebook на 4 категорії. Проаналізували профілі 2 млрд користувачів та їхні анкети з 48 питаннями. повідомляє Gazeta.ua з посиланням на “24 канал”.

Поділили учасників опитування на селфіфанів, реалістів, лідерів думок та спостерігачів.

Реалісти за допомогою Facebook спілкуються із людьми, яких знають особисто. У них не більше 100 друзів у соцмережі. Через Facebook виявляють почуття та слідкують за життям близьких.

Лідери думок хочуть прокоментувати усі важливі події. У Facebook пишуть не дуже часто. Подіям дають власну оцінку, наголошують на правильності рішень. У Facebook вони висловлюються, а не підтримують контакти.

Читайте також: 9 корисних налаштувань Фейсбук, які Ви навряд чи використовуєте

Селфіфани воліють збирати лайки. Постійно викладають свої фото й відео. Вони вірять, що чим більше у них лайків. тим більше їх люблять віртуальні друзі

Спостерігачі підглядають за чужим життям. На аватарки ставлять тварин – ведмедика з квіточкою чи коня, що перестрибує через прірву. Люблять заходити на сторінки друзів та дивитися, чи не одружились вони і на якій зараз посаді.

You cannot copy content of this page