Без рубрики

Вчені озвучили головну небезпеку антибіотиків

На думку фахівців, антибактеріальні препарати провокують алергічні захворювання.

Група нідерландських вчених встановила, що вживання антибактеріальних препаратів в ранньому віці пов’язано з появою у людини різного роду алергічних захворювань в зрілості, передає EurekAlert!.

У рамках дослідження фахівці провели метааналіз 22 робіт, зроблених в період з 1966 по 2015 роки, і присвячених впливу прийому антибіотиків в перші два роки життя. Вчені проаналізували дані в світлі впливу антибактеріальних препаратів на виникнення у людей захворювань, і зокрема сінної лихоманки і дерматиту.

У цілому вчені зупинили свою увагу на 395 пацієнтах з дерматитом, і 257 особах, які страждають на сінну лихоманку. Виявилося, що в обох випадках антибіотики провокували підвищений ризик розвитку захворювань. Якщо дерматит розвивався в 15-41 відсотках випадків, то сінна лихоманка – в 14-56 відсотках.

Причиною цього вчені називають руйнування мікрофлори кишечника, яке викликають антибактеріальні препарати. А це, в свою чергу, пригнічує імунну систему і робить організм людини схильним до алергічних захворювань.

Читайте також: Вчені створюють їстівні батареї

Джерело.

Загрузка...

Related Post