Відеохостинг YouTube відмовиться від 30-секундної реклами, яка запускається автоматично перед відео. Про це повідомляє Business Insider з посиланням на повідомлення компанії Google.
Такі ролики приберуть вже в наступному році. А для користувачів і рекламодавців шукатимуть інші формати реклами.
“У YouTube серйозно переживають через дії Facebook щодо відео, тому роблять все, щоб утримати аудиторію користувачів. Рекламодавці можуть бути незадоволені. Але це ціна, яку повинен заплатити YouTube для подальшого зростання аудиторії”,– розповіли у компанії.
Читайте також: YouTube придумав, як монетизувати онлайн-трансляції
Однак на сервісі залишиться 15 і 20-секундні рекламні ролики без можливості пропуску. А також з’являться 6-секундні обов’язкові рекламні перегляди.
Популярні дописи
- Чого вам ніколи не пробачать заздрісники?
- «Яка жінка потрібна нам, чоловікам?» – запитав його. «Та, що годна принести найцінніші з усіх дарів. І таку жінку чоловік дістає за терпіння і мужність
- “У Бога всі живі”, – Іванка Крип’якевич-Димид про сина-Героя та містику і чудеса, які діються на фронті
- Нелюбов – це коли не можна заважати. Розмовляти, сміятися або лізти з обіймами. Не можна розповідати про свої переживання – це дурниці, а не переживання
- Червоний Хрест цинічно заявив, що не гарантував безпеки українських військових, які виходили з «Азовсталі»