Популярний месенджер Viber сьогодні оголосив про запуск нової платформи для бізнесу – паблік-акаунтів.
Як повідомляється, з їх допомогою компанії і бренди зможуть відкрито взаємодіяти з аудиторією месенджера, а це 800 млн користувачів в світі і 16 млн в Україні.
Сервіс доступний вже з сьогоднішнього дня і поки буде абсолютно безкоштовним, проте в компанії не виключають, що в майбутньому в паблік-акаунтах з’являться платні функції.
Паблік-акаунтами є канали, які можна використовувати в роботі відділів продажів і маркетингу, службах підтримки, для розсилки новин та інших цілей.
За словами операційного директора Viber Майкла Шмілова, інтерфейс програми можна буде оптимізувати під потреби кожної конкретної організації.
Після створення паблік-аккаунта адміністратори можуть відправляти передплатникам повідомлення різними способами: через систему CRM, вручну в особистій бесіді або за допомогою чат-ботів, який розробники зможуть створювати самі. Також в паблік-акаунтах використовуйте такі опції:
– сервіси для пошуку брендів;
– пряма інтеграція в програмний інтерфейс Viber;
– комунікація через паблік-чати.
Читайте також: 7 хитрощів, про які має знати кожен користувач Viber