fbpx

Фітнес-індустрія росії пішла на дно

За даними Форбс, тільки за 1 квартал 2022 року сукупний обсяг виторгу російського фітнес-ринку в середньому по росії зріс на 328,3 млн рублів (на 4,9%) порівняно з аналогічним періодом 2021 року.

А потім щось пішло не так.

По-перше, споживачі більшою мірою зосередилися на придбанні товарів першої необхідності.

По-друге, більшість абонементів і клубних карток дотепер продавалися в рамках корпоративних програм, а великі іноземні компанії почали заявляти про припинення своєї діяльності в росії.

По-третє, почалися запити на повернення грошей і відмову від продовження членства через неплатоспроможність( це майже 50%).

По-четверте, індустрія втратила важливий маркетинговий інструмент для просування послуг через блокування інтернет-ресурсів та соціальних мереж.

По-п’яте, втрата кредитних продуктів, які дозволяли клієнтам оплачувати послуги на виплат, така опція стала невигідною.

По-шосте, дефіцит закордонного обладнання (тренажерів) та комплектуючих для їх обслуговування.

“Постачальники спортивного обладнання та запчастин зіткнулися з логістичною кризою. Компаніям з Європи просто заборонено постачати товар до Росії, і їм доводиться шукати нові шляхи – через посередників у Туреччині та Польщі”, – заявив директор розвитку Hasttings (постачальник спортивного обладнання) Георгій Корягін.

Фото: pixabay.

04/14/2022

You cannot copy content of this page