fbpx

Чому як виявилось імпортні машини після скасування акцизів не зацікавили українців

Покупці не поспішають шукати собі машини за кордоном. Зниження з 1 серпня акцизів на автомобілі з Європи не спричинило купівельного буму. Прості водії, які спробували скористатися новими правилами, приходять до висновку, що економія невигідна.

Купити або продати по праву можна назвати основним ринком для тих, хто хоче купити власні колеса. Нові, з коливанням курсу гривні, занадто дорогі. Закон про зниження акцизів на автомобілі з Європи, які вже були в користуванні, мав би допомогти українцям платити ще менше.

Читайте також:З 1 СЕРПНЯ СИЛЬНО ПОДЕШЕВШАЮТЬ АВТО: ОПУБЛІКОВАНІ НОВІ РОЗЦІНКИ

Документ вже кілька днів як вступив в дію. Проте всупереч прогнозам його авторів, купівельного ажіотажу так і не сталося. Народ збіднів і машини купує значно рідше. Про поїздку в Європу за машиною нічого говорити – це транспортні витрати, віза, консультації фахівців тощо. Прості водії ще над технічною оцінкою замислюються, щоб не привезти в Україну, наприклад, авто, яке побувало в потопі. Тому там же, за кордоном, треба знайти фахівця і заплатити за його послуги.

Зниження акцизів з першого серпня на автомобілі з Європи не спричинило за собою купівельного буму. Мова йде про машини, які вже були у вжитку. Залежно від обсягу двигуна, акцизи на деякі здешевили в більш ніж двадцять разів. Депутати заявляли і про мінус двох і про мінус п’яти тисячах доларів від ціни. Однак, прості водії, які спробували скористатися новими правилами, кажуть – економія невигідна.

На кордоні з Польщею запевняють, що не просто черг – а взагалі ніякого митного оформлення таких автомобілів за зниженими ставками ще не відбулося. Є тільки намір ввезти двома громадянами такі машини. Костянтин, який шукає сімейний автомобіль, пояснює: ціна авто, які він переглядав, впала з 19 до 14 тисяч доларів, однак є інші податки, пенсійний збір, оформлення документів. Після всіх підрахунків і аналізу ризиків чоловік вирішив шукати б / у автомобіль в Україні. Спеціаліст автомобільного ринку звертає увагу ще й на стандарт Євро-5, так як тільки такі машини підпадають під новий закон. А це – недешеві авто. Та й за кордоном вже відреагували на знижений в Україні акциз і підвищили ціни в середньому від 3000 до 10000 євро.

Джерело.

You cannot copy content of this page