Таємницю шaлeної популярності українського співака Олега Винника полягає в тому, що він правильно комунікує зі своєю цільовою аудиторією і робить те, що відчуває.
Таку думку висловив український продюсер Юрій Нікітін в інтерв’ю “Гордону”, пише “Обозреватель”
“У кожного свій шлях. Головний гастролер в Україні сьогодні – Олег Винник, але його Чартова історія і онлайн-позиції далекі від ідеалу. І мені здається, тільки зараз, через багато років, індустрія стала ставитися до цього артиста відповідно і він став з’являтися в рейтингах на високих позиціях.
Плюс його аудиторія не дуже активна онлайн, тому він будує відносини з нею, використовуючи інші канали комунікації. Ті, які важливі саме для його глядача “, – зазначив Нікітін.
За словами продюсера, плюсом є те, що Винник робить те, що відчуває.
“В той час, як всі намагаються робити” модну музику “, він робить те, що відчуває. І те, що, на його думку, хоче його цільова аудиторія. Я придумав цьому своє визначення -” знати кожного фана в обличчя “, розуміти його, знати про його бажання. Швидше за все, Винник діє інтуїтивно, але концентрує весь продукт навколо потреб свого глядача, і це історія про популярність “, – пояснив Нікітін.
Читайте також: БУТИ ПРЕКРАСНОЮ МОЖНА В БУДЬ-ЯКОМУ ВІЦІ: 70-РІЧНА УКРАЇНСЬКА МОДЕЛЬ ЗАЧАРУВАЛА МЕРЕЖУ СВОЇМ ЗОВНІШНІМ ВИГЛЯДОМ (ФОТО, ВІДЕО)
Ще одним фактором, на його думку, є oрiєнтaція на жителів маленьких українських міст. “Де живе основна частина населення України? Великі міста – то тільки 20-30% всіх жителів. Розумієте, що я хочу цим сказати? Решті 70% теж потрібні свої кумири.
І популярність Олега Винника зароджувалася, впевнений, серед них. А вся інша наша музична поп-культура розрахована в основному на жителів великих регіональних центрів “, – додав продюсер.