Українські користувачі запитують у Яндекса про 8 Березня більше двох мільйонів разів.
Щорічно на початку березня українські користувачі запитують у Яндекса про 8 Березня більше двох мільйонів разів. З них 436 тисяч запитів надходить від жителів Києва та області. Про це повідомляє прес-служба “Яндекс-Україна”.
Цікаво, що кількість пошукових запитів досягає піку тільки в 9-10 ранку 8 березня, коли відкладати вибір подарунків вже нікуди.
За даними пошуку Яндекса, до 8 Березня кияни і жителі області найчастіше хочуть знайти в Інтернеті:
1. Вітання
2. Листівки
3. Вірші
4. Картинки
5. Подарунки
6. СМС
7. Пісні
8. Плейкасти
Привітання – це кожний третій запит до Яндексу про свято. Найчастіше шукають короткі привітання, але трапляються і оригінальні запити, як, наприклад, “Привітання з 8 Березня колегам від єдиного чоловіка”, “Привітання з 8 Березня від зайчика на Youtube” чи “Музичне привітання султана на 8 Березня”.
Читайте також: ГОВОРИ КРАСИВО: 15 УКРАЇНСЬКИХ СЛІВ, ЯКІ ЗАМІНЯТЬ НАШ СУРЖИК
Судячи за даними запитів, для більшості киян одним з головних атрибутів свята є листівки, їм присвячений кожен десятий запит про свято. Люди цікавляться, як зробити або намалювати листівки самостійно.
Також українці в Інтернеті шукають поздоровлення у віршах. Такі запити трапляються майже в 4 рази частіше, ніж у прозі.
Майже так само часто до 8 Березня шукають картинки з привітаннями.
Також дані Яндекса говорять про те, що більшість збирається робити подарунок на 8 Березня власноруч. Більше половини запитів про подарунки містить фразу “своїми руками”.
Власноручні подарунки найчастіше хочуть зробити з паперу, а іноді в техніці квіллінг.
Інші користувачі, які цікавляться подарунками, запитують, “що подарувати”. Найпоширеніший запит в цій категорії – “Що подарувати мамі на 8 Березня”. Найчастіше подарунки і привітання хочуть знайти для мами, на другому місці за кількістю запитів – для колеги, на третьому – для подруги. Але також шукають привітання і представникам різних професій.
Популярними виявилися запити про святкові СМС. Дещо рідше, ніж СМС, цікавляться піснями, в основному дитячими піснями для мами. Замикають список найпопулярніших тем святкові плейкасти: користувачі досить часто шукають безкоштовні музичні листівки.