Державний “Ощадбанк” заявив про масовану інформаційну кампанію, спрямовану на дискредитацію фінансової установи.
Про це йдеться у повідомленні банку.
“Протягом останніх двох днів масово, на комерційній основі, в інтернет-виданнях просувається гостро негативна стаття щодо фінансової стабільності та карткового бізнесу “Ощадбанку”, – повідомили у банку.
“Стаття оформлюється в редакційному стилі, без жодних посилань на “комерційну основу розміщення” та з різними прізвищами нібито журналістів. Мета – підвищити довіру читачів до матеріалу та прискорити його тиражування”, – йдеться у повідомленні.
Читайте також: “Приватбанк” та “Ощадбанк” закрили більше 500 відділень
“Про вказані факти проінформовано керівництво держави. До припинення атаки та розслідування фактів залучено правоохоронців, СБУ, РНБО, Генеральну прокуратуру”, – зазначили у прес-службі.
Як повідомлялося раніше, чистий відсотковий дохід “Ощадбанку” за 2016 рік становив 5,89 млрд гривень, що на 11%, або на 0,58 млрд гривень, більше ніж за 2014 рік.
Читайте також: У Нацбанку підтвердили, що чек з їх їдальні на 5 грн є справжнім