fbpx

Київстар списав із клієнта майже 4000 гривень за роумінг: з’явилася реакція компанії

Оператор мобільного зв’язку “Київстар” списав з рахунку клієнта 3,8 тисячі гривень, поки той перебував у літаку. Про це розповів клієнт оператора Олександр Довгопол на своїй сторінці у Facebook, передає 24 канал.

Лечу в літаку, телефон лежить в сумці, тут приходить смс: “Вітаємо в роумінгу в літаках! Стандартні тарифи: вихідні дзвінки 150 грн / хв, вхідні дзвінки 150 грн/хв, вихідні СМС 15 грн, GPRS 20 грн за 50 КБ”, – цитує повідомлення Олександр.

Помітивши, що на його мобільному відобразився значок “EDGE” і почали оновлятись додатки, чоловік вимкнув телефон. Але після прильоту він побачив, що з його рахунку було знято оператором 3800 гривень. Це, звісно, дуже обурило чоловіка.

Що цікаво, на сайті оператора справді вказані тарифи, які прийшли в смс-повідомленні абоненту. Тож, швидше за все, гроші зняли за те, що абонент не вимкнув мобільний інтернет у літаку.

Читайте також: Оператор мобільного зв’язку списав з рахунку українця 3,8 тисячі гривень

У прес-службі “Київстрару” повідомили виданню, що у зв’язку з інцидентом була проведена технічна перевірка. В результаті була підтверджена правильність складання коштів за користування послугами роумінга клієнтом, що перебував на борту повітряного судна Катарських авіаліній. Детальну інформацію повідомили клієнту.

“Роумінг Київстар – популярна послуга, якою щорічно користуються мільйони українців. Завдяки нашим партнерам – мобільним операторам з інших країн – ми надаємо доступ до мобільного зв’язку і інтернету не тільки в 195 країнах, а й на бортах літаків і кораблів. Висока вартість цих послуг, зокрема в літаках, пов’язана з використанням складних технологічних рішень, які необхідні для забезпечення безпеки пасажирів під час польоту. Всі абоненти Київстар, перед тим, як почати користуватися міжнародним роумінгом, отримують SMS-повідомлення з інформацією про умови надання послуги і тарифи. Якщо вони не планують використовувати мобільний інтернет, то можуть вимкнути передачу даних в налаштуваннях телефону. Під час польоту в літаку ми рекомендуємо переводити телефон в режим “У літаку”, а в налаштуваннях мобільного телефону встановлювати оновлення мобільних додатків через Wi-Fi, що дозволить уникнути автоматичного оновлення програм через мобільний інтернет”, – зазначили в компанії “Київстар”.

You cannot copy content of this page