Оператор мобільного зв’язку “Київстар” списав з рахунку клієнта 3,8 тисячі гривень, поки той перебував у літаку.
Про це розповів клієнт оператора Олександр Довгопол на своїй сторінці у Facebook, передає 24 канал.
Лечу в літаку, телефон лежить в сумці, тут приходить смс: “Вітаємо в роумінгу в літаках! Стандартні тарифи: вихідні дзвінки 150 грн/хв, вхідні дзвінки 150 грн/хв, вихідні СМС 15 грн, GPRS 20 грн за 50 КБ”, – цитує повідомлення Олександр.
Помітивши, що на його мобільному відобразився значок “EDGE” і почали оновлятись додатки, чоловік вимкнув телефон. Але після прильоту він побачив, що з його рахунку було знято оператором 3800 гривень. Це, звісно, дуже обурило чоловіка.
Читайте також: З 12 лютого однa з безвізових країн змінила умови в’їзду для українців
Що цікаво, на сайті оператора справді вказані тарифи, які прийшли в смс-повідомленні абоненту. Тож, швидше за все, гроші зняли за те, що абонент не вимкнув мобільний інтернет у літаку. Представники компанії наразі не прокоментували інцидент.
Популярні дописи
- Східний гороскоп на 12-14 серпня: час буде досить сприятливим. У багатьох з нас з’являться нові можливості, одразу в кількох сферах життя
- Останній повний Місяць літа: поради астрологів на небезпечний день 12 серпня
- Астрологи назвали три знаки Зодіаку, чиї мрії стануть реальністю вже в серпні. Зірки будуть до них максимально прихильні
- 3 знаки Зодіаку, яким доля підкине випробувань до кінця серпня
- Різдво святого Миколая Чудотворця 11 серпня: що можна і не можна робити, які молитви варто підносити до небес