Емоційний інтелект i дар подобатися: 11 звичок милих людей

Не все в житті вирішує IQ. Дослідники підрахували: люди з вищим EQ – емоційним інтелектом досягають більших успіхів у житті, а ще мають вищу платню.

Багато хто помилково вірить у те, що здатність подобатися людям – це якийсь дар, котрий при народженні видали дуже небагатьом. Що для цього неодмінно треба бути страшенно вродливим, шалено соціальним та неймовірно талановитим.

Але це не так, каже Тревіс Бредбері, автор бестселера “Емоційний інтелект 2.0”. Про це пише The Huffington Post.

“Коли я спілкуюся з невеликою аудиторією, я часто прошу людей описати найприємнішу людину, з якою вони колись працювали. І неодмінно учасники ігнорують вроджені риси (розум, екстраверсію, привабливість тощо) і натомість зосереджуються на якостях, котрі повністю контролюються самими людьми, таких, як відкритість, скромність, позитивність”, – говорить Бредбері.

Свій EQ можна розвинути. Для цього варто пильніше придивитися до людей, котрі всім подобаються.

1. Вони щирі. Ніхто не любить лицемірства, і людей вабить до тих, хто є чесним, отже, кому можна довіряти. Важко відчувати симпатію до того, чиїх справжніх почуттів ви не знаєте. Милі люди знають, хто вони, та комфортно почуваються в своїй шкірі. Зрозумівши, що вам подобається, що вас надихає, ви станете людиною цікавішою, ніж якби намагалися робити те, що, на вашу думку, від вас чекають.

2. Вони ставлять вдумливі запитання. Найбільша помилка, якої люди припускаються під час бесіди, це зосередження на тому, що вони скажуть далі, через що вони просто не чують співрозмовника. А милі люди дійсно уважно слухають і показують, що їм не байдуже, задаючи запитання.

3. Вони не упереджені. Нікому не подобається розмовляти з людьми, котрі мають свою тверду думку та наперед не бажають чути аргументів інших.

4. Вони не борються за увагу. І не відштовхують цим людей. Коли ви розмовляєте приязно, впевнено й чітко, люди слухатимуть вас уважніше, ніж коли ви відчайдушно намагаєтеся показати їм, що ви – важливі.

5. Вони послідовні. Ніщо не робить людину менш симпатичною, ніж її непередбачуваність. Люди хочуть знати, з ким вони мають справу, і чого можуть від вас чекати. Слідкуйте за тим, щоби ваш настрій не позначався на вашому поводженні з іншими.

6. Вони надсилають позитивні сигнали мовою тіла. Прослідкуйте за своїми жестами, виразом обличчя, тоном, переконайтеся, що вони є позитивними. Не забувайте про зоровий контакт, нахил у бік співрозмовника. Адже те, як ви говорите, може бути важливішим за те, що ви говорите.

7. Вони справляють сильне перше враження. Дослідження показують, що більшість людей вирішує для себе, подобаєтеся ви їм або ні, у перші 7 секунд після знайомства. Звучить страшнувато, але це знання може дати вам перевагу. І, знов-таки, зверніть увагу на мову тіла: упевнена постава, міцне рукостискання, усмішка, розвернуті плечі в бік співрозмовника допоможуть зробити перше враження хорошим.

8. Вони звертаються на ім’я. Ім’я є важливою частиною особистості кожного, і милі люди використовують його не лише вітаючись, а й упродовж розмови. Якщо ви погано запам’ятовуєте імена, перетворіть це на веселу вправу для вашого мозку. І не бійтеся перепитати, як зветься людина, якщо забули ім’я одразу ж після знайомства.

9. Вони всміхаються. Люди зазвичай несвідомо дзеркалять мову тіла свого співрозмовника. Якщо хочете сподобатися, то посміхайтеся під час розмови.

10. Вони правильно торкаються. І знать, коли це доречно. Приязний доторк до плеча, обійми чи дружнє рукостискання – від цього вивільняється окситоцин, нейротрансміттер, завдяки якому мозок асоціює вас із довірою та позитивними почуттями. Звісно, доторк у жодному разі не повинен бути неприємним та небажаним людині, бо тоді ефект буде протилежним.

11. Вони утримують баланс між пристрастю та веселощами. Людей приваблюють ті, хто з пристрастю ставиться до якоїсь справи. Але часто людей, повністю поглинутих роботою, сприймають як надто серйозних. Милі ж люди, коли працюють, серйозні, але дружні. Вони мінімізують кількість часу на small talk та плітки, зате їхня взаємодія з колегами глибша. Вони пам’ятають, про що говорили з вами вчора чи минулого тижня, показуючи цим, що ви для них не менш важливі, ніж робота.

Читайте також: Аплодую стоячи “дибілам” котрі написали цю статтю!!! Пост журналістки підірвав мережу

Джерело.

You cannot copy content of this page