fbpx

Для Brocard війни в Україні немає: як росіянка продає українцям парфумерію та ігнорує агресію РФ

Найбільша українська парфумерна мережа Brocard наполегливо ігнорує війну Росії проти України. Коли їхні конкуренти організовують гуманітарну допомогу, жертвують свій виторг на потреби армії, відмовляються від співпраці з російськими партнерами, у Brocard навіть не вимовляють слово “війна”.

Причина – володіє мережею москвичка Тетяна Володіна. Щорічний виторг компанії становить понад 3,4 млрд грн (дані YouControl).

Російська бізнес-леді Тетяна Володіна купила український Brocard ще у 2010-му.

З початком повномасштабного вторгнення Росії, компанія перестала спілкуватися зі своїми клієнтами. Перше повідомлення у соцмережах з’явилося вже 3 березня. Зрозуміло, без згадки про війну, агресії Росії. Без осуду воєнних злочинів Путіна. “Головне – це мир і люди”, – повідомив Brocard через 8 днів повномасштабної війни.

Після того, як тисячі клієнтів Brocard обурилися позицією мережі, зажадали у компанії озвучити свою позицію, в мережі зробили свій вибір – обмежили можливість розміщувати коментарі та продовжили вдавати, що війни немає.

Єдине, що “натякає” про ситуацію в Україні на сторінках Brocard, – нагадування, що під час повітряної тривоги магазини закриваються, пише OBOZREVATEL.

Фото: Обозреватель.

04/03/2022

You cannot copy content of this page