Чи варто зв’язуватися з уживаним Subaru Forester?

Цей автомобіль – сильний гравець у класі кросоверів. Його основні козирі: постійний повний привід, потужні мотори і хороші ходові якості. Завдяки цьому він в першу чергу привертає любителів швидкої їзди. Але важливо знати – його утримання і обслуговування коштують недешево, дорого обходяться і запчастини. То чи варто зв’язуватися з уживаним Subaru Forester?

Сьогодні ми поговоримо про Subaru Forester третього покоління, який випускався з 2008 по 2013 рр.

Деякі називають його знаковим – мовляв, він втратив важливу родзинку, якою так пишалися власники більш ранніх моделей, а ще – став інакше поводитися на дорозі.

Так, зокрема, характерною рисою всіх попередніх генерацій Subaru Forester були двері без віконних рамок, які здаються легшими за традиційні. А ось у «форика» третього покоління вже встановлено звичайні рамкові двері, що було продиктовано бажанням конструкторів підвищити жорсткість кузова цієї моделі. Хоча, як виявилося, це не дало змогу повністю вирішити проблему.

А ще багато хто критикував цю модель за нетипову надмірно м’яку підвіску, яка не підходила для активної їзди. Вона була надмірно валкою, допускала неприємні крени і розгойдування кросовера на нерівностях. В результаті рестайлінгу 2011 роки її модернізували, наділивши її тими самими відсутніми спортивними нотками.

На відміну від багатьох конкурентів все Subaru Forester оснащені постійним повним приводом і мають гарні позашляхові якості. Найбільше здатні здивувати версії з МКП – їм до снаги навіть серйозні дорожні негаразди!

Докладніше про те, чим здатний здивувати на бездоріжжі Subaru Forester і чи варто зв’язуватися з уживаними його екземплярами ви можете дізнатися в нашому відеоогляді.

Читайте також: Рада відклала до 2020 року введення еко-стандартів Євро-6 для автотранспорту

 

Джерело.

You cannot copy content of this page