Якщо прямо зараз ситуацію ніяк не змінити і доводиться щодня контактувати з людьми, які нам неприємні, то спробуємо з цього знайти вигоду для себе.
Вчимося аналізувати себе
Часто риси, які дратують нас у людині, є у нас самих. Але ми їх не визнаємо, тому що це неприємно, і тому проектуємо їх на іншу людину.
Вас нервує у колеги гнівливість чи потреба пліткувати? Зверніть увагу на себе – якщо знайдете такі ж якості і чесно зізнаєтеся, вам буде легше контролювати ці риси в моменти, коли вони несвідомо проявляють. І таким чином ви теж перестанете когось дратувати.
Вчимося приймати людей такими, як вони є
Корисна навичка: стане в нагоді і в сім’ї, і в дружбі. Який сенс дратуватись на того, хто не зміниться? А ось пошукати в ньому щось добре завжди можна. Якщо знайдете — можливо колега відкриється вам з нової, приємної вам сторони.
Вчимося правильно реагувати
У спілкуванні з неприємною вам людиною можна добре прокачати здатність відповідати коректно і незворушно. “Тримати лице” стане вам у нагоді неодмінно, так що ловіть можливість. І звикайте правильно відповідати: без звинувачень, з позиції “мені неприємно…”, “я не готовий спілкуватися в такому тоні…”.
Спокій, вміння приймати іншу людину такою як вона є, здатність бути незворушним у конфліктній ситуації. Цьому можна навчитись навіть у спілкуванні з неприємними вам людьми.