fbpx

Чому чоловіки люблять очима, а жінки вухами – відповідь вчених

Спеціалісти з Британії підрахували, скільки жінки та чоловіки витрачають часу в своєму житті на споглядання одне одного.

Виявляється, чоловіки в середньому витрачають 43 хвилини в день, аби встигнути порозглядати десятьох жінок. На це вони відводять цілий рік свого чоловічого життя. А от жінки витрачають на таке заняття вдвічі менше часу.

Чи не означає це, що для жінок справді не має значення зовнішність чоловіка, тоді як для чоловіка найважливішою є краса жінки?

— В народі прийнято казати, що чоловік любить очима, а жінка — вухами. Така залежність з’явилась не випадково, а через різницю роботи мoзку (йдеться про структуру цього оргaну та біoхімічні процеси), — коментує для видання “Добрий лікар” Євген Заїка, професор Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

Почнімо з того, що в людини є три основні системи сприйняття: слухова, зорова, тактильна. Так от домінантою для чоловіків виступає зорова система, а у жінки переважає слухова. Тому чоловікові приємніше дивитися на жінку (на її красу та посмішку), але часто нестепно її слухати. Тоді як для жінки вагомішими є слова, розумні, добрі та ласкаві. Хоча дивитися вона також любить, але це для неї вже справа другорядна.

— Звідси й поширена думка, що чоловік має бути лише трішки гарнішим за мавпу?

— Можна провести чимало аналогій. Зокрема через таку різницю в сприйнятті чоловіки полюбляють кохaтиcя при світлі, аби можна було дивитися на тiлo жінки. Тоді як жінки (йдеться про більшість) люблять робити це в темряві, але не терплять при цьому тишу, їм потрібні слова кохання.

Загалом же, якщо говорити про тенденцію, чоловік хоче мати красиву жінку й мовчазну. А жінка обирає собі супутника, що вміє красиво говорити. При цьому вона також любить дивитися на чоловіків, але не надає цьому такого значення як представники протилежної статі. Це закон природи, і нічого з цим не поробиш, ми такі різні.

Читайте також: “Вперше за останні два роки”: в Україні суттєво подешевшав популярний продукт

Джерело.

You cannot copy content of this page