У мережі показали разючу відмінність “ДНР” від світу “хунти” на прикладі так званого ребрендингу торгових, ресторанних, а також банківських мереж на захоплених територія Донбасу.
Порівняльна ілюстрація з’явилася на сторінці Рогозін-на-орбіті в Twitter.
Так в окупованому Донецьку McDonald’s став ДонМаком, супермаркет Varus перетворили у Parus, а “Фокстрот” у “Фокс”.
Як повідомлялося раніше жителі Донецька розповіли про перейменування мереж і торгівлю у місті.
На ринках можна купити навіть плитку з аеропорту
Після того як комісійні магазини в Донецьку за останні два роки з’явилися мало не в кожному будинку, стало зрозуміло, що продаж “вторинки” став вигідною справою – і не тільки в області нерухомості. Продають вживане все – від автомобілів до шампунів. Не гребують контрабандою та торгівлею “експропрійованими” виробами.
Читайте також: Життя в ла*ні: в ефірі росТВ екс-нардеп-втікач побив поляка-пропагандиста через Україну (відео)
Коренные отличия ОРДО от мира хунты pic.twitter.com/251ftxY497
— Рогозин-на-орбите (@LyapunovS) 23 ноября 2016 г.