Жорсткий “ребрендинг”: у мережі показали разючу відмінність “ДНР” від світу “хунти” (фото)

У мережі показали разючу відмінність “ДНР” від світу “хунти” на прикладі так званого ребрендингу торгових, ресторанних, а також банківських мереж на захоплених територія Донбасу.

Порівняльна ілюстрація з’явилася на сторінці Рогозін-на-орбіті в Twitter.

Так в окупованому Донецьку McDonald’s став ДонМаком, супермаркет Varus перетворили у Parus, а “Фокстрот” у “Фокс”.

Як повідомлялося раніше жителі Донецька розповіли про перейменування мереж і торгівлю у місті.

На ринках можна купити навіть плитку з аеропорту

Після того як комісійні магазини в Донецьку за останні два роки з’явилися мало не в кожному будинку, стало зрозуміло, що продаж “вторинки” став вигідною справою – і не тільки в області нерухомості. Продають вживане все – від автомобілів до шампунів. Не гребують контрабандою та торгівлею “експропрійованими” виробами.

Читайте також: Життя в ла*ні: в ефірі росТВ екс-нардеп-втікач побив поляка-пропагандиста через Україну (відео)

Джерело.

You cannot copy content of this page