fbpx

З чого починати не варто. Дев’ять помилок у перші хвилини робочого дня

Перші декілька хвилин робочого дня відіграють вирішальну роль для продуктивності протягом наступних восьми-дев’яти годин.

Експерти порталу Business Insider назвали дев’ять поширених помилок, які люди роблять на початку робочого дня. Якщо ви помічаєте за собою хоч одну з нижче перерахованих помилок, постарайтеся виправити її і налаштуйтеся на успіх.

Дев’ять помилок у перші хвилини робочого дня:

1. Запізнення. Дослідження показують, що людина, яка лише на кілька хвилин запізнюється на роботу, здається недобросовісною в очах керівника. Оцінюючи якість роботи підлеглих, на більш високі позиції начальство ставить тих співробітників, які приходять вчасно або на 10-15 хвилин раніше.

2. Ігнорування колег. Як тільки ви заходите в офіс, обов’язково привітайтесь зі своїми колегами. Ваше мовчання може бути сприйняте як зарозумілість, неповага або небажання спілкуватися, через що може постраждати комунікація зі співробітниками.

3. Перерва на каву. Згідно з дослідженнями, оптимальний час для першого кавабрейку настає після 9:30. Рано-вранці, о 8-9 годині ранку, в організмі людини виробляється гормон стресу кортизол, який, зокрема, регулює рівень енергії. Тому, якщо ви приходите на роботу досить рано, вам не потрібно одразу ж поповнювати запас енергії. Дочекайтеся 9:30 або більш пізнього часу, коли організм дійсно буде потребувати нових сил, і зробіть собі кави.

4. Перевірка кожного листа на електронній пошті. Перевірка всіх листів, які прийшли на робочу пошту за ніч – це недоцільна витрата часу. Користуйтеся функцією сканування листів, що відокремлює дійсно важливі повідомлення від непотрібного спаму.

5. Занурення в роботу без чіткого плану дій. Не починайте працювати без розстановки пріоритетів. Запишіть у блокноті, які важливі події заплановані на сьогодні, які завдання вимагають термінового виконання. В іншому випадку ви можете бути збиті з пантелику несподіваними дзвінками або нагадуваннями про майбутню зустріч, робочий процес може стати хаотичним і вийти з-під контролю.

6. Ухиляння від складних завдань. Як правило, натхнення і продуктивність знижуються до кінця дня. Тому не варто починати роботу з легких завдань, відкладаючи більш складні на потім.

7. Багатозадачність. Оскільки вранці ми сповнені енергії, багато хто з нас може помилково припустити, що без проблем зробить десяток справ одночасно. Дослідження показують, що така мультизадачність розсіює увагу і заважає зосередитися на головному. Щоб не втратити пильність, у перші десять хвилин роботи сконцентруйтеся на одному, а не на декількох, завданні.

8. Зосередженість на негативних думках. Не дозволяйте особистим або іншим неприємностям поглинати всі ваші думки. Негативні думки заважають робочій продуктивності. Постарайтеся абстрагуватися від проблем і зосередьтеся на ділових питаннях. Таким чином ви і виконайте свої професійні обов’язки, і морально відпочинете від переживань.

9. Ділова зустріч або збори. Вранці краще присвячувати свій час завданням, що потребують уваги і зосередженості. Це може бути перевірка важливих документів або оформлення ділових листів. Щоб не витратити свої когнітивні ресурси даремно, зустріч з колегами краще планувати на середину дня. Однак, якщо ви відчуваєте, що зібрання буде тривалим і вам знадобиться багато розумової енергії, призначайте його на ранок.

Читайте також: Яких спеціалістів шукають роботодавці цього сезону

Джерело.

You cannot copy content of this page