fbpx

Яку небезпеку несуть “сірі” мобільники

Мобільні телефони, що не пройшли офіційну сертифікацію в Україні, функціонують, але не повною мірою. Крім того, такі телефони не можливо офіційно обслуговувати у нашій країні.

“Відрізнити неофіційний телефон можна лиша за IMEI-кодом. На спеціальній наліпці є позначка UA UCRF. Наприклад, на техніці Samsung також можна подивитися на код моделі (Model code), який розміщений на заводській наклейці. По останніх літерах цього коду можна визначити офіційність продукту. В Україні несертифікована техніка може некоректно працювати, – розповів Gazeta.ua Андрій Ярмощук, менеджер з продуктового маркетингу категорії мобільних пристроїв Samsung Electronics Ukraine. – Неофіційно імпортовані телефони не підтримують локальних сервісів, мови, не підлягають безкоштовному сервісному обслуговуванню в межах гарантійного періоду. Також компанія не несе відповідальності за некоректну роботу неофіційних пристроїв в мережах локальних операторів”, – каже Андрій Ярмощук

Основна різницями між “сірою” та “офіційною” технікою полягає, перш за все, у схемі імпорту. “Сіра” техніка – це техніка імпортована за заниженою вартістю або з неправильно заповненими специфікаціями чи назвою бренду, з метою ухилення від сплати податків.

“Імпортована таким чином техніка не проходить усі необхідні процедури перевірки та сертифікації, отже, порушують процедуру контролю якості та відповідальності перед покупцем”, – розповіла Вікторія Глущенко, керівник напрямку телеком компанії COMFY.

Читайте також: Битва титанів: у мережі з’явилося відео краш-тесту iPhone 6s і Galaxy Note 7 (відео)

Крім цього, залишається питання програмного забезпечення, яке також локалізується під конкретний регіон, і від якого залежить оновлення програмного забезпечення. Іноді виробник програмно обмежує використання телефону поза межами визначеної географії. Таким чином, покупець може отримати недосконалий функціонально апарат.

“Основні ризики для користувача – відсутність гарантій якості та сервісного обслуговування від офіційного виробника, відповідальність лежить лише на продавці. У такому випадку ключовою для покупця є довіра до магазину чи торгівельної мережі, де він купує товар, та куди можна звернутися з претензіями – наскільки давно цей гравець на ринку, яка в нього репутація, чи є служба підтримки клієнтів”, – каже Вікторія Глущенко.

Щоб уникнути труднощів з експлуатацією у майбутньому, фахівці радять перевіряти, чи телефон є офіційним до покупки.

Нагадаємо, підробними зарядками можна спалити батарею телефона.

Джерело.

You cannot copy content of this page