Пасажир, який помітив зникнення своїх речей, зможе заявити про це з будь-якої точки світу, використовуючи сучасні технології
Керівництво міжнародного аеропорту “Бориспіль”, вирішило впровадити нові технології для боротьби з крадіжками, так як з початку року їх вже було зареєстровано 27. Для цього на всіх стійках реєстрації розмістили оголошення з номером телефону і QR-кодом, передають “Вести“.
Читайте також: У МОСКВУ ВИЛЕТІЛИ ЛІТАКИ ЗА УКРАЇНЦЯМИ – ЗМІ
“Якщо пасажир помітив, що у нього з багажу пропали якісь речі, він може з будь-якої точки світу залишити свою заяву – через Viber, Skype або зателефонувати, щоб повідомити про це. У заяві необхідно вказати свої дані, коли і на якому рейсі сталася крадіжка “, – сказав в. о. гендиректора аеропорту Євген Дихне.
Також в штаті з’явився менеджер з безпеки аеропорту, який буде виявляти подібні випадки.