«Укрзалізниця» у співпраці з Mastercard здійснила запуск мобільного застосунку для придбання квитків та інформування пасажирів.
Про це сьогодні, 11 серпня, повідомила прес-служба компанії.
У додатку користувачам доступні наступні функції:
– придбання квитків на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
– повернення квитків;
– сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
– пошук необхідного рейсу та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
– доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
«Укрзалізниця» є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні.
«Запуск власного застосунку “Укрзалізниці” допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи», – зазначає голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишін.
Відсьогодні додаток уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Google Pay, Apple Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.