fbpx

Українці зможуть поскаржитися на погану “комуналку”: куди дзвонити споживачам

Тепер українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги, звернувшись на гарячу лінію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКУ).

Про це повідомляє Teplo, пише obozrevatel

Для того, щоб зв’язатися з фахівцями, споживачам необхідно зателефонувати за номером (044) 204-70-72.

Відзначається, що новий сервіс структурований таким чином:

– по окремих сферах регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);

– за категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);

– за категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).

Таким чином, у громадян з’явиться можливість в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних питань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКУ, і, в разі необхідності, – консультацію експерта профільного структурного підрозділу регулятора.

Читайте також:КАМЕРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, БІЛЬШЕ ПРИЧИН ДЛЯ ЗВІЛЬНЕННЯ – ШОКУЮЧІ ЗМІНИ У ТРУДОВОМУ КОДЕКСІ УКРАЇНИ

You cannot copy content of this page