fbpx

Українці змінюють нові китайські авто на старі Mercedes і BMW

Частка преміальних машин на ринку б/у іномарок зросла в півтора рази.

Українці не завозять доступні старі іномарки з Європи, як прогнозували ініціатори зниження акцизного збору. Autoconsulting проаналізував статистику за 4 місяці (з 1 серпня 2016р, коли почав діяти закон №3251) і з’ясував, що всього було ввезено 11 тис. машин, з них більшість – автомобілі C і D класів середнього цінового сегмента. При цьому частка недорогого сегмента Low Cost (1%) не змінилася. Зате в 1,5 рази (з 13% до 19%) зріс інтерес до автомобілів преміального сегмента за рахунок автомобілів середньої цінової категорії. “А доступних автомобілів, заради яких все і затівалося, українці більше завозити не стали”, констатують дослідники.

За цей же час ринок нових легкових автомобілів виріс на 36%, в порівнянні з минулим роком. Одночасно в Україні спостерігається значне зростання (в два рази) на ринку старих автомобілів. “На перший погляд, напрошується висновок, що” пільговий “потік б/у іномарок не завадив ринку нових автомобілів. Але вплив все ж є”, – стверджують експерти.

За їх словами, замість того, щоб купувати нові недорогі машини, українці приганяють з Європи старі моделі середнього і преміум класів.

“Якщо порівняти показники преміум сегменту б/у з продажами доступних Low Cost-моделей нових авто, то спостерігається зворотна залежність. На початку року частка б/у авто в сегменті Premium становила в середньому 13-15%, але в кінці року цей показник виріс до 18-20%. у той же час, частка нових авто в сегменті Low Cost протягом року зменшилася з 30% до 25%. Виходить, що українці замість нових бюджетних автомобілів накупили 2-5 літніх Audi, BMW, Mercedes-Benz і т.д. за пільговими ставками і за ті ж гроші”.

Читайте також :  Яблуко від яблуні… або українські зірки та їхні батьки (фото)

Джерело.

You cannot copy content of this page