У службі підтримки Монобанку провели «мовний експеримент»: результати вас здивують

У службі підтримки Монобанку провели «мовний експеримент»: вибрали 1000 звернень наших клієнтів російською мовою, і запитали їх, чи не заперечують вони, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською.

96,3% сказали, що це не є для них проблемою.

Вочевидь, денацифікація проходить успішно!

Отже, відповідь російською мовою в підтримці Монобанку тепер доступна тільки у разі наполегливого прохання клієнта і на розсуд оператора.

У мене запитання до власників компаній, які досі продовжують підтримувати інтерфейси російською: хіба наш приклад і цей експеримент не гарне підтвердження, що відмова від російськомовних інтерфейсів не вдарить по вашому бізнесу?

Вважаємо, що російськомовним інтерфейсам немає місця в Україні.

Російська мова – ок, це особистий вибір кожного українця.

А російськомовні інтерфейси використовуються на росії. До речі, покажіть хоча б один російський сервіс, що має інтерфейси українською, і це при тому, що ми не бомбимо їхні міста і не вбuваємо їхніх жінок, літніх людей і дітей…

Слава Україні!

Монобанк

You cannot copy content of this page