fbpx

Туроператора IdrisKa tour запідозрили в шахрайстві: сотні людей не змогли скористатися путівками

Туристичного оператора IdrisKa tour, через якого близько сотні пасажирів опинилися заблокованими в аеропорту “Жуляни”, запідозрили в шахрайстві. Про це написали пасажири на сторінці туроператора у Facebook, повідомляє “Обозреватель”.

“Хотіла б повідомити про інцидент, який має місце прямо зараз в аеропорту “Жуляни”. Туроператор “Ідріска тур” не сплатив два рейси на Тенеріфе й Аліканте. Сотня людей в аеропорту, туроператор відключив лінії”, – обурилася Оксана Задорожна.

“Гiвно, а не компанія. Сподіваюся більше ніхто не полетить із її допомогою. Сидимо, котра година в аеропорту без інформації. Вони не перевели гроші перевізнику, і ті відмовляються нас везти. Більш того, незважаючи на вказані години роботи, їхній офіс досі закритий і ніхто не відповідає. Сподіваюся, якщо ми не полетимо, люди помітять останні оцінки і перестануть співпрацювати з таким фyфлом”, – поскаржилася Anastasiya Fry.

У багатьох людей були оплачені не тільки чартерні квитки, а й цілі тури з проживанням і трансфером.

“Квитки туди і назад коштують близько 500-600 євро. Ми в аеропорту перебуваємо вже більше 2,5 годин, і ніякої інформації у нас немає”, – додав він.

Також стало відомо, що іспанський аеропорт має інформацію про зазначені рейси, отже, інформація про них їм була подана 30 серпня і була присутня на сайті “Жулян”.

В аеропорту “Жуляни” підтвердили, що це резонансний випадок і раніше такого не було. Рейси дійсно не були сплачені, тому були зняті.

Зв’язатися з туроператором журналістам дійсно не вдалося. Частина номерів, які вказані на сайті, відключені. За іншими ніхто не відповідає. На повідомлення у Facebook в IdrisKa tour також не відповіла.

Крім того, в коментарях припустили, що туроператор міг піти з ринку, “кинувши” своїх клієнтів.

Читайте також: Відомий український перевізник забув пасажирку посеред траси

“Ситуація все така ж. Чекаємо 15.00, тоді обіцяють дати інформацію про рейс, або видати довідки, чому не відбувся рейс, я так розумію, для звернення до суду”, – сказала в коментарі журналістам пасажирка Вероніка Карпенко.

Пізніше стало відомо, що офіс туроператора IdrisKa tour в Києві на Костянтинівській закритий, а на роботу ніхто зі співробітників компанії не прийшов.

Одна з постpaждалих пасажирок розповіла про мільйонні борги туроператора.

“О 15:00 приїхав представник Дарта (авіаперевізник, якому не заплатили. – Ред.) і повідомив, що не зміг зв’язатися з IdrisKa. Також повідомив про борг компанії в розмірі 4 млн гривень. Пасажирам роздали довідки з поясненням для ситуації для подальших судових дій і сказали, що рейси відбудуться і гроші відшкодуються, якщо IdrisKa з’явиться. Хоча це малоймовірно”, – поділилася Вероніка Карпенко.

You cannot copy content of this page