fbpx

Складено рейтинг із десяти автівок, які є найдешевшими в обслуговуванні

Коли купуємо новий автомобіль, багато хто вважає, що всі фінансові проблеми залишаються позаду — треба тільки їздити, заливати бензин, міняти мастило і отримувати від життя задоволення. Але чи так це насправді? Бути власником авто — це досить великі витрати протягом усього життєвого циклу залізного коня.

Втім, розсудливий водій це розуміє, а тому намагається купити нове авто і звертати увагу на надійність, при цьому розуміє, що обновка не тягнутиме з гаманця занадто великі гроші. Список саме таких машин оприлюднили нещодавно в Америці — великий постачальник послуг автосервісу і автомобільних запчастин YourMechanic проаналізував власну статистику, аби з’ясувати, які машини дешевші в обслуговуванні протягом 10 років.

Звичайно, українські ціни на деталі і ремонт можуть дуже відрізнятися — але, принаймні, потенційний масштаб проблеми, якою ж кожен зі згаданих автомобілів, тепер відомий, зазначає АвтоРІА.

Toyota Prius

Гібрид Toyota Prius зазвичай рекламують як екологічний автомобіль, який насамперед дозволяє економити на паливі. Керуючись саме цим фактом українська влада свого часу пересадила місцеву поліцію саме на цю машину. Однак, як виявилося, Пріус ще і вельми недорогий в експлуатації і обслуговуванні. Принаймні за даними YourMechanic за 10 років володіння цим транспортним засобом господар витратить в США на його обслуговування всього 4 300 доларів.

Кia Soul

У першій трійці лідерів цього рейтингу немає жодного європейського або американського авто. Втім, як і в Топ-10… На жаль (чи все-таки «ура»?), найдешевшими в експлуатації автомобілями стали виключно представники Азії. Один з них – вельми популярний і в наших краях крос-хетч з Південної Кореї Kia Soul. Фахівці зі США запевняють, що без урахування витрат на бензин і заміни мастила 2 рази в рік власник витратить на усунення неполадок приблизно 4 700 доларів за десять років експлуатації цього автомобіля.

Тoyota Camry

Ще один автомобіль для тих, хто шукає машину солідну, але недорогу в експлуатації – седан Toyota Camry. На нього, втім і так звикли поглядати українські клієнти. І недаремно! За 10 років служби цей автомобіль “з’їдає” у власника всього 5 200 американських доларів. Погодьтеся, плата за такі тривалі відносини не така вже й велика. Звичайно, багато хто скаже, що є почесним власником ВАЗ 2108 з 1984 року і за весь цей час вклали в машину суттєво менше (з урахуванням установки бризковиків Sparco і Фібергласових антикрил), а якщо і були проблеми, то вони усувалися дротиком, кількома хомутами і надією на краще. Однак, нагадаємо, в нашому випадку мова йде про машини зі США, які проходили повноцінний сервіс і обзавелися новими деталями в разі потреби.

Honda Fit / Jazz

Хетчбек, на європейському та українському ринках відомий як Jazz, за всіма даними входить в десятку самих невимогливих пропозицій в В-сегменті. В Японії машину двічі називали автомобілем року, а представника його останнього покоління визнали одним з найбезпечніших хетчбеків світу. Так, Fit отримав премію Euro NCAP як кращий автомобіль у своєму класі. Ще однією зірочкою в скарбничці машини стала вартість обслуговування – за 10-річне володіння хетчбеком його власник передає всього з 5 500 долара.

Toyota Tacoma / Hilux

Пікап Toyota Tacoma, відомий нам як Hilux, зазвичай набувають для того, щоб експлуатувати його в важких умовах і часто мучать машину бездоріжжям. Отже, вона частіше ламається і за її зміст доводиться платити більше грошей, ніж у випадку з машинами, звиклими до ніжного дорожньому покриттю мегаполісів. Однак на ділі все не так погано – за володіння цим працьовитим звіром протягом перших 10 років життєвого циклу потрібно викласти близько 5 800 доларів. Відзначимо, що це перший і єдиний представник класу SUV / Pickup в першій десятці цього рейтингу.

Toyota Corolla

Самий продаваний автомобіль в світі, який навіть з цього приводу увійшов до Книги Рекордів Гіннеса, став таким успішним неспроста. Машина присутній на ринку вже півстоліття і за цей час розійшлася по світу більш, ніж 44 мільйонним тиражем. Відповідно, дефіциту запчастин на цю модель планета не відчуває. Крім всіх принад експлуатації Toyota Corolla, ви ще й не надто витратити на утримання машини в працездатному стані, – принаймні, в перші 10 років ,. За даними фахівців YourMechanic, викласти за цей період доведеться 5 800 доларів.

Nissan Versa / Tiida

Ще одне мудре назву Versa, має більш звичний нашому вуху аналог – Tiida і позначає автомобіль гольф-класу з досить низьким рівнем витрат на його потреби. Використовуючи свої дані про те, як часто ламається Versa / Tiida і в які гроші всі ці поломки обходяться власникам, фахівці YourMechanic вирахували: на перші 10 років експлуатації цього авто потрібно буде витратити на автомеханіків і запчастини 5 900 доларів.

Toyota Yaris

Які б почуття ви не відчували до продукції Toyota, слід поглянути правді в очі і визнати – автомобілі цієї марки досить надійні і недорогі в обслуговуванні. Уже четвертий представник японської компанії в цьому списку красномовно свідчить про те, що на обслуговування машин бренду (принаймні в США) витрачається порівняно невелика сума грошей – навіть якщо мова йде про ціле десятиліття. Так, на утримання Toyota Yaris власники витрачають близько 6 100 доларів.

Scion xB

І знову Toyota! Правда, замаскована під внутрішнім американським брендом Scion – хоча і на українському ринку техніки з пробігом ці автомобілі теж є. Розташоана на 9-ій сходинці рейтингу модель Scion xB через дивакувату зовнішність спочатку позиціонувалася як пропозиція для молодих душею, у кого великі гроші або не водяться, або не затримуються. І Scion xB виправдовує очікування цільової аудиторії в питанні дорожнечі (або, скоріше, дешевизни). За 10 років з моменту покупки в машину вкладають приблизно 6 300 доларів.

Kia Optima

Замикає десятку ще один автомобіль від Kia – седан Optima. Після його покупки власнику доведеться викласти ще 6 400 доларів – але не відразу, а за 10 років експлуатації. Принаймні мова йде про попереднє покоління машини: витрати на нову генерацію Оптими, яка відносно недавно приїхала і в Україну, поки не можна розрахувати і складно передбачити.

Читайте також:    В Україні на 40% зріс попит на авто

Джерело.

You cannot copy content of this page