fbpx

“С*кіни дєті”: Забужко звинуватила владу в спробі легалізувати валуєвщину

Прийняттям законопроекту про освіту, який дозволить у вишах та школах викладати іншою мовою, окрім державної, влада намагається легалізувати валуєвщину.

Таку думку на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook висловила письменниця Оксана Забужко.

За її словами, питання ухвалення такого закону порушувалося неодноразово.

“Якось довелось побувати на “великій реформаторській” нараді у Квіта (колишній міністр освіти на науки України. – Ред.) – і отам я вперше почула схожі мантри про “європейські стандарти” (тільки в значно розрідженішій консистенції), – і пояснювала, що арґумент “в Англії так, то треба й нам” (с) – це зовсім не “проєвропейський курс”, а всього лиш вічна байка про того дурня, який завжди підхоплював за іншими останню фразу й кричав “таскать вам нє пєрєтаскать” на вид похоронної процесії. Певна була, що тему тоді закрили, – аж то, бач, тільки початок був. І з того “шаловлівиє ручкі” наших лайнотворців вилупили тепер закон, за яким українська мова де-факто перестане бути ОБОВ’ЯЗКОВОЮ В ОСВІТІ. Ай да маладци, ай да с*кіни дєті!” – обурена Забужко.

На її думку, нині влада, прикриваючись “проєвропейським курсом”, намагається знищити українську мову.

“Плавалі, знаєм, 140 літ те саме (якраз 140-ліття Емського указу вирішили відзначити?). “Не так, то інак/не прямо, то боком, раком” – а все норовлять знов нам легалізувати валуєвщину – цим разом уже не під пролетарсько-інтернаціоналістською (як за СРСР), і не під табачно-духовноскрєпною (як перед війною) – а під квазіліберальною, буцімто “проєвропейською” машкарою. Міністри міняються, московські куратори – ні”, – написала Забужко.

Окрім цього, письменниця схвалила спроби українців протистояти діям влади.

“Спасибі громаді, що вчасно вхопила за “шаловлівиє ручкі”. Цю бомбу, яку вони нам заклали під майбутнє, треба якнайшвидше нейтралізувати”, – переконана Забужко.

Читайте також: В Україні хочуть запровадити двомовну систему освіти: соцмережі обурені

Джерело.

You cannot copy content of this page