fbpx

Ryanair в Україні: стало відомо, скільки коштуватимуть квитки

Після приходу в Україну найбільшого світового лоукостера Ryanair українці зможуть літати майже в будь-яку точку ЄС за кілька десятків євро. Про це розповів економіст і співредактор Journal of Air Transport Management Володимир Білоткач в інтерв’ю LIGA.net.

“Компанія виставляє на продаж обмежену кількість супердешевих квитків, якими, як правило, можна скористатися тільки в найменш завантажені для подорожей періоди. Якщо ви можете дозволити собі подорожі в будні дні, то цілком реально купити квиток в одну сторону за 20 євро (але без багажу , харчування і т.д.) “, – зазначив він.

Однак квитки на вихідні, свята і під час шкільних канікул, за словами експерта, обійдуться дорожче.

“В Англії, наприклад, квитки по туристичних напрямками під час шкільних канікул в кілька разів дорожче, ніж в звичайні дні. Навіть після приходу Ryanair, якщо ви захочете провести травневі свята в Європі, це буде коштувати відповідно – попит дуже високий, і Ryanair про це знає, тому говорити про дешеві перельоти в такі періоди не доводиться”, – підкреслив Білоткач.

Якщо ж порівнювати середню вартість квитків авіакомпаній типу Ryanair або Wizzair з мережевими авіакомпаніями, то “бюджетні компанії пропонують їх приблизно на 50-60 євро дешевше” (в обидва кінці без урахування вартості багажу і т.д. – Ред.).

“Ryanair – це авіакомпанія, що виконує прямі рейси з пункту А в пункт Б. За допомогою неї ви можете долетіти в певну точку, а потім подорожувати іншими авіакомпаніями. Але ви повинні пам’ятати, що в разі якщо з якоїсь причини ви пропустите стикування із наступним рейсом, потрібно буде купити новий квиток, можливо, за вищою ціною “, – сказав економіст, додавши, що авіакомпанія не компенсує ці ризики.

Читайте також: До Європи з 1 євро у кишені: перелік автобусних лоукостів

Середній тариф в мережі Ryanair в 2015 році склав 46 євро. Це найнижчий показник в світі. Перевізник часто проводить розпродажі і промокампанії, розпродаючи частину квитків по 10-15 євро. Щоб забезпечити низькі ціни, глава Ryanair Майкл О’Лірі адаптував бізнес-модель американської авіакомпанії Southwest Airlines в Європі. Її суть: абсолютна мінімізація витрат. Для цього компанія використовує літаки одного типу, літає тільки в більш дешеві другорядні аеропорти, а всі додаткові послуги на борту і в аеропорту пропонує тільки за гроші.

Джерело.

You cannot copy content of this page