Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти автомобільного шляхопроводу в море на ділянці «Насип – Фарватер» в районі Керченського півострова. Розбіжність становить близько 2 м в довжину і близько 1 метра у висоту.
Такий інцидент може бути результатом технічних прорахунків або ж просіданням крайніх опор в місці стиковки моста, пише “Lb.ua“.
Нестиковку металевих прольотів видно на фотографіях, опублікованих в мережі Інтернет.
Як відомо, вартість проекту моста в Крим перевищила 300 млрд рублів (близько 5 млрд. доларів), що в три рази дорожче будівництва найдовшого мосту в світі (міст довжиною 164,8 км між Шанхаєм і Нанкін обійшовся в 1,46 млрд доларів) .
Єдиним виконавцем робіт було призначено фірма “Стройгазмонтаж” Аркадія Ротенберга, близького до Володимира Путіна. Контракт компанія отримала після провалу трьох конкурсів на вибір підрядника – бажаючих будувати міст так і не знайшлося.
Екологи відзначають, що будівництво транспортного переходу порушить існуючу екосистему, зокрема, природний водообмін між Азовським і Чорним морями. У грудні 2016 старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар заявив, що будівництво моста через Керченську протоку ведеться без проекту, а сам міст завалиться, навіть якщо його вдасться побудувати.