Шведський автовиробник Volvo розробив нову систему автоматичного гальмування та представив її в оригінальній рекламі. На відео померли з десяток людей, навіть водій рекламованої машини.
Ролик має назву “Абетка смерті”. Маркетологи показали, що смерть може настати у будь-яку мить, але не від автомобілю Volvo. Після того, як бабусю збив автобус, а дідуся заклювали голуби, у кадрі з’являться водій шведської машини та помирає від серцевого нападу.
На шляху Volvo опиняються чоловік із собаками і чекає на вірну смерть. Система гальмування зупинила машину з мертвим водієм та зберегла життя пішоходу.
Керівники компанії раніше заявляли, що завдяки інноваційній системі їхні автівки більше не вб’ють жодної людини, адже комп’ютер зупинить транспортний засіб у разі небезпеки. Крім того, машина показала високі показники під час краш-тесту.
Читайте також: В Україні змінять правила паркування