Причину розбіжності суми в платіжці за газ із реальними показниками лічильника пояснили у «Нафтогаз»

В Україні споживачі часто почали скаржитись на розбіжності суми в платіжці за газ із реальними показниками лічильника.

В «Нафтогаз» пояснили, що аби отримати платіжку за газ,яка відповідає обсягу спожитого енергоресурсу, потрібно коректно передавати показники газового лічильника. Якщо показники не коректні то облгаз нараховує обсяг споживання за своєю методикою, і тоді сума, виставлена в платіжці, може не збігтися з реальним споживанням газу.

У «Нафтогаз» також розповіли, що обліком спожитого газу займається Оператор ГРМ (облгаз). Саме йому споживачі мають щомісяця передавати показник газового лічильника. Це потрібно робити щомісяця з 1 по 5 число, лиш в цьому випадку споживачеві коректно зарахується місячний обсяг споживання.

Якщо ж показники лічильника передаються хаотично, наприклад, в інші числа, то добове споживання рахується, виходячи з граничних показників лічильника.

Напевно, «Нафтогаз» має на увазі, що рахується різниця між двома сусідніми показниками і ділиться на кількість днів між ними, таким чином, це буде денне споживання, яке потім множать на кількість днів у місяці.

Далі Оператор ГРМ передає спожитий обсяг Оператору ГТС, та вже від нього, оператора ГТС, бере дані про споживання «Нафтогаз». Виходячи з отриманих даних, рахує скільки той чи інший клієнт має заплатити за місяць.

«Тобто оператор ГРМ (облгаз) розраховує обсяг спожитого газу, за яким постачальник здійснює розрахунок суми до оплати за постачання газу. Ми як постачальник газу не маємо можливості самостійно здійснювати коригування обсягу, отриманого від оператора ГРМ, або самостійно вести нарахування обсягу», – пояснили у «Нафтогаз».

You cannot copy content of this page