У мережі оприлюднили фото скарги, яку колективно написали пасажири потягу “Херсон-Київ”, який курсував за маршрутом 15 червня. Люди обурені підняттям цін на перевезення, яке не супроводжується покращенням якості проїзду, пише 24 канал.
Так, у купейних вагонах не працювала вентиляційна система, а вaгiтнiй жінці, якій раптово стaало пoгано, до кінця проїзду так і не викликали лікарів, інформує на своїй сторінці у Facebook Валерій Гурківський.
“З 1 червня підвищили вартість проїзду, тепер квиток в купе коштує 421 гривню, але якість обслуговування стала гіршою. Так, у 12 та 13 вагонах не працювала система вентиляції. У вагонах було дуже жарко. Люди до другої години ночі не спали, стояли біля відкритих вікон”,– скаржиться чоловік.
Окрім цього, пасажир додав, що вaгiтнiй жінці у потязі стало погано, але допомоги їй так ніхто і не надав.
Читайте також: Без найменших шансів на виживaння: у Києві тpагічно зaгинyли молоді люди
“У 12 вагоні вагiтнiй жінці стало погано, на вимогу пасажирів бригадир поїзду пересилив її в інший вагон. До кінця поїздки лікаря так і не знайшли для надання медичної допомоги цій жінці. У цих вагонах їхало багато маленьких дітей, їм було жарко, вони всю дорогу плакали”, – написав Гурківський.
Чоловік зазначив, що пасажири колективно написали скаргу міністру транспорту і додав світлини із документом.