fbpx

“Она мне не нравится”. Як касир у “Сільпо” відмовилась відповідати українською

У мережі вибухнула суперечка через скаргу на російськомовну касиршу київського “Сільпо”. Це вже не перший випадок токої поведінки в магазинах торгової мережі , влітку подібний випадок трапився в супермаркеті “Сільпо” у центрі Черкас, тоді касир не захотіла обслуговувати покупця державною мовою та навіть покликала охоронця, аби вивести його.

Відтак керівництво ухвалило рішення про звільнення касирки за дії які не відповідають якісному рівню обслуговування клієнтів, оскільки працівники повинні відповідати клієнту державною мовою, або мовою якою він до них звертається.

Читайте також: Поїзд Дніпро – Одеса, те, що сталося цієї ночі я буду пам’ятати все своє життя

Джерело.

You cannot copy content of this page