Нові подробиці легалізації автомобілів на іноземних номерах

Один з авторів ідеї лібералізації ввезення зареєстрованих за кордоном автомобілів, народний депутат Володимир Парасюк, розповів виданню AUTO-Consulting, на яких умовах розробляється законопроект.

Публікуємо ключові уривки з інтерв’ю.

– У режимі тимчасового ввезення, ввезти машину можна буде на 1 рік, сплативши при цьому 6000 гривень. Ця норма не торкнеться автомобілів Євро-5 і Євро-6, для яких існують окремі закони. Скористатися новими нормами зможуть фізичні особи для власних потреб. Ввезти можна буде виключно легкові автомобілі.

– Планується ввести обмеження за віком: швидше за все, дозволять машини мінімум стандарту Євро-2, «щоб сюди не везли металобрухт». Автомобілі можна буде завезти з будь-якої країни, крім «країни агресора», під якою мається на увазі сусідня Росія.

– Необхідно буде зареєструвати автомобіль через сервісний центр МВС, отримати номерні знаки українського зразка і придбати український поліс ОСАГО. Зараз обговорюється, щоб номерні знаки відрізнялися від існуючих або серією «ТВ» ( «ТИМЧАСОВЕ ввезення») або кольором.

– Дилери не постраждають: «Нікого скорочувати не доведеться. Це все – страшилки, які поширює монополія, – вважає Парасюк. – Ми спеціально передбачили, щоб на таких умовах не можна було ввезти автомобілі стандарту Євро-5 і Євро-6. Той, хто хотів купити новий автомобіль, – він його купить ».

– До бюджету від легалізації «автомобілів іноземної реєстрації» очікуються «значні надходження»: «Якщо 1 480 000 автомобілів виїдуть за кордон, а потім заїдуть зі сплатою 6000 грн, то бюджет додатково отримає понад 8 млрд гривень, – запевняє нардеп . – І ніякої корупції ».

– Законопроекту ще немає. Але цілком реально до Нового року пройти перше читання. За попередніми даними, в наступному році, якщо документ буде прийнятий, програмою легалізації скористаються близько 1 мільйона автомобілістів.

Читайте також: Важливо!!! З 2017 року кожен українець молодший 35 років, починає відраховувати частину своєї зарплати на майбутню старість

Джерело.

You cannot copy content of this page