fbpx

Ніколи, чуєте, ніколи не слухайте скарги: 4 важливі причини

Що робити з тими, хто постійно скаржиться?

У всіх нас є знайомі люди, які кожну розмову переводять на свої проблеми: у нещасного плакальника постійні нерви з роботою, навчанням, особистим життям, улюбленою собакою, пробками, і сусідами.

Здавалося б – що такого в тому, щоб вислухати чергову довгу трагічну повість про чужі проблеми? Неприємно, так, але ввічливість і гарне виховання не дозволяють нам відкидати таких людей. Однак це завдає величезної шкоди нам самим…

Чому не можна слухати скарги?

Цей світ не терпить тих, хто постійно плаче. Всесвіт підлаштовується під них і надумані дрібні проблеми перетворюються в реальні і серйозні. Одного разу почавши скаржитися, людина буде отримувати все нові і нові причини для цього.

А ось чим скарги загрoжують тому, хто вислуховує страждальця.

1. Втрата життєвої енергії. Ви помічали, що відчуваєте сильну втому після таких безглуздих розмов? Чужі скарги висмоктують з вас сили. До того ж вони здатні притягувати негатив не тільки до того, кого ви слухали, але і до вас.

2. Просто маніпуляція. Найчастіше той, хто скаржиться, робить це не просто так, а з корисливими цілями. Він розраховує на те, що ви відчуєте провину і незручність за свої успіхи, через що почнете пропонувати і надавати страждальцю всіляку підтримку і допомогу в збиток собі.

3. Погіршення емоційного стану. Нашій пcихіці доводиться нелегко після потоків негативу, нехай навіть чужого. Це призводить до почуття провини, негативних думок, занепаду сил, емоційного дисбалансу і навіть до порушень в роботі мoзку.

4. Зміни погляду на життя. Навіть якщо ви – невиправний оптиміст, чужі проблеми швидко змінять це. Ви навчитеся дивитися на світ крізь темні окуляри і з часом перестанете помічати все хороше, що вас оточує, перетворившись в такого ж скиглія.

Що робити?

Взяти себе в руки, прибрати подалі ввічливість і навчитися ігнорувати скаржника. Це найкращий засіб, який врятує ваші час, сили, енергію, нeрви і мoзoк.

Ось кілька важливих порад:

Намагайтеся звести до мінімуму контакти з вічними стражденниками – Не запрошуйте їх у гості, відмовляйтеся від пропозицій сходити куди-небудь разом, при випадковій зустрічі скоріше йдіть, пославшись на справи;

Давайте зрозуміти, що це не ваші проблеми – прямо вказуйте, що причина і рішення будь-якого лиха в руках того хто скаржиться;

Не показувати слабкість – відмовтеся від співчуття, пропозицій допомогти і перестаньте переживати за тих, хто тільки і робить, що плаче;

Встановіть особисті кордони – навчіться говорити “ні”, “мені не цікаво”, “я не хочу слухати монолог про твої проблеми” і “припини скаржитися”.

Боїтеся здатися грубою людиною? Що ж, можете залишатися м’яким і привітним для всіх. Але будьте готові, що всі навколо будуть зливати на вас негатив, не помічаючи вас самих, а ваша душа скоро стане схожою на смітник, переповнений чужими бідами.

Запам’ятайте: ваше життя важливіше, ніж проблеми і скарги навколишніх.

Подбайте про себе, і навчитеся ігнорувати страждальців – ви відразу помітите, що життя стало світліше і радісніше!

You cannot copy content of this page