Американське видання The New York Times опублікувало статтю Неофіційний топ літа, у якій назвало вишиванку трендом сезону. Про це повідомляє Новий час.
У статті сказано ,що “селянська блузка” швидко ввійшла в “світовий оборот” і стала одним з безумовних фаворитів цього сезону.
“Пара вишиванок із джинсовою спідницею – це все, що потрібно, щоб мати стильний вигляд. Просто будьте готові, що люди будуть запитувати у вас, звідки вона”, – йдеться в матеріалі.
Зокрема, у статті сказано про український бренд March 11, який заснували Світлана Головченко й Роберт Міщенко, що проживають у Нью-Йорку.
Читайте також: Донька скандального Осборна вдягнула вишиванку і поклала око на Україну (фото)
Kilim Dress in Black⚡️⚡️⚡️ #newyork #marcheleven #march11
Фото опубликовано Svitlana (@svitlana_nyc)