fbpx

Не вірте, коли вам телефонують із “служби безпеки банку”

“Ви справді бажаєте здійснити оплату карткою?” — з таким запитанням по телефону звернувся до 39-річного клієнта банку чоловік, що відрекомендувався працівником служби безпеки фінустанови, пише газета “Експрес”.

А перед тим клієнт дістав смс-повідомлення про зняття коштів з його картки. “Я запанікував, бо не мав наміру купувати щось через інтернет, ще й розраховуватись грошима з картки.

Але одразу після цього зателефонували з банку. Я зрадів, подумав: як вчасно вони відреагували, вдасться зберегти кошти”, — розповідав правоохоронцям житель Шостки.

Але для того, щоб зупинити транзакцію, сказали чоловікові, потрібно негайно підійти до першого ж банкомата. Той так і зробив. Тоді телефоном розповіли, що зробити для захисту банківського рахунка.

Та одразу після закінчення вказаних операцій клієнт дістав повідомлення про зняття дев’яти тисяч гривень. “Це все, що я мав на картці”, — бідкався потерпілий.

“За фактом скоєння шaхрaйства розпочато кpимiнальне провадження, — повідомляє Ельвіра Біганова, начальник відділу комунікацій ГУ НП у Сумській області. — Наразі ведеться слідство”.

Читайте також:КИДАЙТЕ ТРУБКУ, ЯКЩО ПОЧУЄТЕ ЦЕ ЗАПИТАННЯ В ТЕЛЕФОНІ

You cannot copy content of this page