Біда за бідою на російського виробника легкових автомобілів «АвтоВАЗ». Через дуже корисні санкції російський автогігант збирав машини в Тольятті та Іжевську в обмеженому обсязі після планової корпоративної відпустки з 4 по 24 квітня. А далі знову «АвтоВАЗ» після закінчення травневих свят запровадив простій 11–13 травня через брак комплектуючих.
Завдяки корисним санкціям в кінці квітня стало відомо, що концерн Renault вирішив передати частку 68% у капіталі російського «АвтоВАЗу» на користь Науково-дослідного автомобільного та автомоторного інституту і ніяких інвестицій в виробництво вкладати не буде.
«АвтоВАЗ» заспокоїв клієнтів, мовляв, все замінимо ще кращим і знайшли альтернативу деяким постачальникам, що пішли, в Азії. Прорекламували вихід «антисанкційної» Lada Granta, за якою «АвтоВАЗ» спростить ще ряд моделей і стали чекати надприбутків. Та щось пішло не так…
Продажі автомобілів Lada найбільшого російського виробника “АвтоВАЗу” у квітні впали на 78%, до 8,5 тис. штук. З початку року було продано 61,2 тис. машин (-50% до 2021 року).
Продажі нових легкових автомобілів та легких комерційних автомобілів (LCV) у Росії у квітні 2022 року знизилися на 78,5% порівняно з показником за аналогічний період 2021 року, – повідомила Асоціація європейського бізнесу (АЄБ) 11 травня. Загалом дилери реалізували 32,7 тис. Машин, пише Фонтанка.
Фото: лада.онлайн.
05/12/2022