Події
“Ми не бидло!” Українців обурила реклама ковбаси

У соціальній мережі Facebook розгорівся скандал через рекламу ковбаси волинського виробника. Приводом для гарячої дискусії став вельми неоднозначний заклик на білбордах, які розмістили в Луцьку.

“Жар її під вікнами”, – звучить рекламний меседж.

Користувачі соцмережі назвали такий “креатив” надмірним і зійшлися на тому, що він розрахований виключно на “бидло-аудиторію”.

“Рівень – дно”, – написала журналістка Аріна Крапка.

“Втомилася від того, що мене “смажать”, “грають” і “натягують”. Втомилася від сприйняття жінок виключно як пасивних партнерів”, – зазначила Настя Мельниченко, яка запустила флешмоб #Янебоюсьсказати.

“Я себе бидлом не вважаю, тому не куплю продукт за жодних умов”, – наголосив маркетолог Артем Наавгуст.

Зазначається, що частина користувачів соцмережі не побачила в рекламі ковбаси нічого образливого. “Реклама як реклама”, “Далеко не найгірше, що могло бути”, – пишуть українці.

Після скандалу виробники вибачились перед тими, чию “гідність принизила зовнішня рекламна кампанія”. Вони наголосили, що мали на увазі лише процес приготування страви.

Читайте також: Ліки з реклами – неефективні: імунолог спростував найпопулярніші міфи про грип

“Рекламне посилання було спрямоване виключно на процес приготування продукту (коректну термічну обробку, оскільки трапляється, що цей продукт вживають у сирому вигляді), і вказував на місця для пікніка. Він аж ніяк не мав прихованого контексту. А слово “жар”, яке викликало невиправдано високу хвилю обурення, є і в українській мові”, – розповів виданню “Волинь 24” керівник відділу маркетингу Тарас Скорупський.

За його словами, зараз компанія розглядає можливість заміни банера.

Джерело.

Реклама

Related Post